فیس‌بوک گوی سبقت را از گوگل ربود!

فیس‌بوک که توانسته است حتی غول جستجوگر اینترنتی دنیا یعنی گوگل را در آمریکا پشت سر بگذارد، حدود 9 درصد کل جستجوهای اینترنتی در آمریکا در ماه ژانویه و نوامبر 2010 را به خود اختصاص داده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف، شبکه اجتماعی فیس‌بوک که سوژه یک فیلم سینمایی هالیوودی در سال 2010 بود، در صدر فهرست پربازدید ترین وب‌سایت‌های اینترنتی قرار گرفت.

فیس‌بوک که توانسته است در این لیست حتی غول جستجوگر اینترنتی دنیا یعنی گوگل را در آمریکا پشت سر بگذارد، همچنین در حدود 9 درصد کل جستجوهای اینترنتی در آمریکا در ماه ژانویه و نوامبر 2010 را به خود اختصاص داده است.

Google vs Facebook

نکته جالب‌تر اینکه بر طبق این فهرست که از سوی موسسه آماری Experian Hitwise تنظیم شده، موتور جستجوگر  اینترنتی گوگل با حدود 7.19 درصد در مکان دوم و سرویس پست الکترونیکی یاهو نیز با 3.52 درصد در مکان سوم قرار دارد.

Google vs Facebook- Alexa

تحلیلگران اینترنتی برای تهیه این آمار در حدود 1000 وب سایت پربازدید اینترنتی را فهرست کرده‌اند که در صدر آن، شبکه اجتماعی فیس بوک قرار دارد و این برای دومین سال متوالی است که یک وب‌سایت اجتماعی در صدر فهرست جستجوهای اینترنتی قرار می‌گیرد.

facebook_com_google_com

دو عنوان Facebook login و Facebook.com در رده های دوم و پنجم عبارات پرجستجو توسط کاربران اینترنتی در سال 2010 در کشور آمریکا قرار دارد.

وب‌سایت‌های یوتیوب، Craigslist و مای‌اسپیس نیز سایر وب‌سایت‌های پربازدید اینترنتی بعد از وب‌سایت‌های ذکر شده هستند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.