با «Nexus S» تنها با یک لمس از کارت اعتباری خود استفاده کنید

در این سیستم کاربران آندروید 2.3 تنها با یک بار لمس صفحه نمایش خود به خرید اعتباری خواهند پرداخت.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک کرانچ ،مدیر عامل شرکت گوگل اریک اشمیت در کنفرانس وب 2 از آندروید 2.3 پرده برداری کرد.

اریک اشمیت که در دستان خود به احتمال فراوان نکسوس S شرکت سامسونگ را داشت به توضیح مشخصات این تلفن همراه نپرداخت بلکه او مهم‌ترین ویژگی در آندروید 2.3 را معرفی کرد یعنی Near Field Communication یا به اختصار NFC و یا خودمونی تر استفاده از کارت اعتباری با موبایل.

البته شما ممکن است چیز زیادی ار این فناوری نشنیده باشید .در حقیقت این فناوری یک تکنولوژی بسیار هیجان انگیز است.

بصورت خلاصه کاربران تلفن همراه آندرویدی با این تراشه جدید می‌توانند خریدهاو امور مالی خود را  با کارت اعتباری خود انجام دهد بدون اینکه بخواهند نگران موضوع خاص و یا امنیت کدهای رد و بدل شده باشد زیرا این تراشه دارای بالاترین درجه ضریب امنیتی است و انجام معاملات مالی با کارت اعتباری به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

البته این چیپ مزایای دیگری نیز دارد زیرا با یک بار فعال کردن این چیپ شما می توانید به راحتی از موقعیت خود و اینکه در کجا هستید آگاه شوید بدون اینکه نیاز باشد تا برنامه و یا نرم افزار خاصی را در تلفن همراه خود اجرا و یا عملیات خاصی را انجام دهید.

نکته جالب‌تر این است که بدانیم آیفون بعدی نیز از یک تراشه و سیستم مشابه NFS استفاده خواهد کرد و از همین جا جنگ بین دو پلاتفرم آندروید و آیفون سخت تر و علنی تر خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    قبل از همه اینها نوکیا استفاده کرده بود و نتیجش این شد که اصلاً مورد استقبال قرار نگرفت. استفاده از اون هم الان هم فقط محدود به اسکاندیناوی شده چون کل دنیا هنوز تجهیزاتش رو ندارن. اینم اگر بیاد احتمالاً محدود به منطقه جغرافیایی خاصی میشه.

  2. ar30 می‌گوید

    ایول Android