«فیس‌بوک» سریع‌ترین شبکه اجتماعی در اینترنت!+نمودار

توئیتر و مای اسپیس نیز کندترین شبکه های اجتماعی در اینترنت هستند.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،بر اساس بررسی های موسسه تحلیل آمار وب” Alert Site” ،در میان پنج شبکه اجتماعی معروف، شبکه اجتماعی فیس بوک سریع‌ترین شبکه اجتماعی است.

این بررسی که بین شبکه‌های اجتماعی فیس بوک ،LinkedIn ،یوتیوب ،توئیتر و مای اسپیس انجام گرفته است  شبکه اجتماعی فیس‌بوک علی رغم چندین قطعی کوچک،فیس بوک هنوز سریع‌ترین زمان پاسخگویی به کاربران را داراست.

این بررسی که  بر اساس آمار 3 ماهه سوم سال جاری میلادی بین اول ژولای تا 30 سپتامبر انجام گرفته است ،زمان پاسخگویی فیس بوک به کاربران در حدود 0.02 ثانیه بوده است که این آمار تا 1 ثانیه نیز متغیر بوده است و توئیتر و مای اسپیس نیز دارای دو نوع متفاوت پاسخدهی به کاربران بوده‌اند که دارای متوسط زمانی بین 2.93 تا 3.61 ثانیه بوده و کندترین شبکه‌های اجتماعی در این بین هستند ولی با این حال نسبت به بررسی گذشته، توئیتر پیشرفت خوبی داشته و در حدود 35 درصد زمان پاسخدهی خود را بهبود بخشیده است.

البته سرعت همه چیز نیست و در دسترس بودن برای کاربر مهم‌ترین نکته است و در این میان LinkedIn با در دسترس بودن در 99.96 درصد اوقات قابل اطمینان‌ترین وب سایت اجتماعی بوده و فیس بوک و توئیتر نیز با بیشترین میزان از کار افتادگی و قطع شدن در 99.76 و 99.74 درصد اوقات در دسترس کاربران بوده‌اند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    شماره ات نباید همراه اول باشه، با ایرانسل تست کن درست میشه

  2. کوروش می‌گوید

    @نقد فارسی: البته مشکلی هم نداره. من شماره دادم برام پیامک رو فرستاد. البته نمی‌دونم تازگی‌ها فرق کرده یا خیر ولی برای من که جواب داد.

  3. نقد فارسی می‌گوید

    دوستان یه مشکلی تو فیس بوک واسه من پیش اومده. موقعی که میخوام وارد شم میگه باید از طریق sms هویتت خودتو تایید کنی بعد وارد شی. اس ام اس هم که تو ایران واسه فیس بوک تعطیله و هر کاری کردم هم نشد. کسی راهی سراغ داره؟

    فارنت: این مورد متاسفانه به خاطر اون راهیه که برای رسیدن به فیس بوک انتخاب کردی، روش رو عوض کن دوست عزیز درست میشه!

  4. کوروش می‌گوید

    فقط توئیتر
    KOUROSH@ برای من است.
    فالو کنید ما را… : )