«اپل» در میان 5 شرکت بزرگ تولید کننده تلفن همراه+نمودار

برای اولین بار بعد از سال 2004 ،شرکت سونی اریکسون از لیست 5 شرکت خارج می‌شود.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی افتردان ،برای نخستین بار شرکت اپل در میان 5 شرکت بزرگ سازنده تلفن همراه در جهان قرار گرفت.

بر اساس آمار ارائه شده توسط موسسه IDCو Strategy Analytics که هر دو آمار های مشابه ارائه کرده‌اند در 3 ماهه سوم سال 2010 شرکت اپل در میان تولید کنندگان تلفن همراه CDMA   ،حتی می‌تواند در جایگاه سوم یا دوم نیز قرار بگیرد.

کوین رستیو تحلیلگر موسسه IDC در این مورد می‌گوید:”ورود شرکت اپل به پنج خط پرفروش گوشی های هوشمند به طور کلی خوب بوده و نشان می‌دهد که فروشندگان گوشی های هوشمند در حال توسعه و تولید کارهای قوی هستند تا بتوانند ضمن حفظ سهم بازار خود به رشد و افزایش فروش خود کمک کنند”.

به طور معمول شرکت نوکیا که از سال 1998 بر بام و صدر جدول تکیه دارد سهم خود را از 36.5 به 32.4 درصد کاهش یافته دیده است.

شرکت سامسونگ نیز با افزایش سهم خود به 21 درصد در جای دوم قرار گرفته است و شرکت ال-جی نیز سهم خود را به 8.3 درصد رسانیده است.

سقوط بزرگ متعلق به شرکت ریم(بلک بری) و به خصوص سونی اریکسون است که برای اولین بار بعد از سال 2004 است که از این لیست 5 شرکت خارج می‌شود.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رضا می‌گوید

    من که در جدول رشد برای می‌بینم حالا شما بگویید منظورتان از سقوط بزرگ ریم چه هست؟ نکنه جدولو برعکس از چپ به راست می‌خونید.

  2. ar30 می‌گوید

    پس Htc کوش؟