«پرندگان خشمگین» به سایت GetJar حمله کردند!

هجوم بی سابقه علاقمندان بازی پرندگان خشمگین سبب کراش و به قولی پایین آمدن وب سایت مذکور شد.

2

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Unwiredview  عرضه نسخه رایگان و کامل پرندگان خشمگین معروف یا همان Angry Birds که در روز جمعه در وب سایت GetJar عرضه شد سبب کراش و به قولی پایین آمدن این وب سایت معروف شد.

شرکت Rovio توسعه دهنده این بازی دریک توئیت گفت که بیش از 2 میلیون بار بازی پرندگان خشمگین از وب سایت مذکور و همچنین فروشگاه آندروید دانلود و بارگذاری شده است.

این ترافیک وحشتناک و هجوم کاربران باعث شد که وب سایت GetJar عملا Down شده و دسترسی به آن غیر ممکن شود و اگر فروشگاه آندروید مارکت به داد آن نمی‌رسید چه بسا دیگر باید با وب سایت مذبور برای همیشه خداحافظی می‌کردیم و جالب تر اینکه در وبلاگ سایت مذکور مذکور به علاقمندان پرندگان خشمگین لقب کاربران خشمگین داده است که به صورت دسته جمعی به وب سایت مذکور حمله کرده‌اند.

گفتنی است که پرندگان خشمگین برای آندروید 1.6 به بالا عرضه شده است  و به صورت انحصاری برای تلفن های همراه با صفحه نمایشی با کیفیت   QVGA  همانند N1 یا همان نکسوس وان عرضه شده است.

ما که تجربه  این بازی را بر روی نکسوس وان و آیفون 3GS داشتیم، نسخه مخصوص آندروید به مراتب دارای گرافیک بهتر و همچنین صداگذاری جالب‌تری است.

صفحه دانلود نسخه رایگان و کامل از وب سایت GetJar

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. […] بازی های معروف برای اندروید بسیار معروف است( در اینجا و اینجا بخوانید) یک بانک اطلاعاتی شامل ۵۰ هزار برنامه اندرویدی […]

  2. […] به وب سایت ارائه کننده سبب کراش کردن  وب سایت مذکور شد (در اینجا بخوانید) و البته شما عزیزان با ترفند ارائه شده ما می‌توانید به […]