تماشا کنید: آپدیت اندروید 4.4 جی 2 ال‌جی چقدر این گوشی را سریعتر کرده است؟

اگر شما از جمله دارندگان پرچمدار الجی، جی 2 هستید، تا حدود 20 روز آینده می‌توانید به روز رسانی جدید اندروید 4.4.2 را بر روی دستگاه خود نصب کنید، حتی این احتمال وجود دارد که خیلی زودتر از این‌ها این به روز رسانی را دریافت کنید.

1

فارنت: اگر شما از جمله دارندگان پرچمدار الجی، جی 2 هستید، تا حدود 20 روز آینده می‌توانید به روز رسانی جدید اندروید 4.4.2 را بر روی دستگاه خود نصب کنید، حتی این احتمال وجود دارد که خیلی زودتر از این‌ها این به‌روز رسانی را دریافت کنید.

قابلیت‌های کوچک اما مهمی در نسخه جدید سیستم عامل اندروید وجود دارند که همگان منتظرند ببینند چگونه بر روی کارایی گوشی‌های هوشمندشان (حتی گوشی‌هایی با مشخصات سخت‌افزاری نه چندان بالا) تاثیر خواهد گذاشت. این قابلیت‌ها مطمئنا بر روی پرچمدارانی مانند جی 2، تاثیرات بیشتری خواهند داشت.

LG-G2-Truck
بنابر گزارشات منتشره از سوی ال‌جی، به‌روز رسانی اندروید 4.4.2 توانسته تا 17 درصد کارایی جی‌2 را بهبود بخشد که این بهبود کارایی در اجرای برنامه‌ها کاملا مشهود است. انتظار می‌رود کارایی باتری نیز ارتقا یابد و نهایتا در همه قسمت‌ها شاهد بهبود سرعت باشیم (البته برخی از این تفاوت‌ها با چشم‌ غیرمسلح، قابل شناسایی نیستند.).


این به‌روز رسانی بر روی سرعت وب‌گردی و کیفیت پخش محتویات صوتی، تصویری نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت و قابلیت‌هایی مانند سیستم ابری گوگل برای پرینت بی‌سیم از طریق بلوتوث یا وای‌فای نیز به دستگاه آپدیت شده افزوده خواهد شد. در ویدئویی منتشره از سوی ال‌جی، این شرکت به بررسی دقیق بهبود عملکرد جی‌2، پس از دریافت به‌روز رسانی اندروید 4.4.2 پرداخته است.

 

 

Source: Phonearena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مهدی می‌گوید

    یه سوال:
    بعد از آپدیت باز هم حجم بیشتری از دسترس ما خارج میشه یا نه با انروید قبلی جابه جا می شه؟