عکس: قدرتمندترین رنگ‌های اینترنت!

وب‌سایت تخصصی کالرلاورز با بررسی قدرتمندترین لوگوهای اینترنتی جهان تواسنته لیست قدرتمندترین رنگ‌های موجود در فضای اینترنت را تهیه کند.

1

در دنیای اینترنت لوگوها و یا برندهای مختلفی وجود دارد که علاوه بر فونت‌های مختلفی که در نوشتن آنها به کار می‌رود از رنگ‌های متنوعی نیز بهره می‌برند اما کمی بررسی نشان می دهد که این لوگوهای قدرتمند عموما از برخی رنگ‌های شبیه به هم بهره می‌برند که شناسایی و طبقه‌بندی رنگ های مورد استفاده را راحت می کند.

اما وب‌سایت اینترنتی تخصصی کالرلاورز (عاشقان رنگ) با بررسی قدرتمندترین لوگوهای جهان در دتیای اینترنت تواسنته لیست قدرتمندترین رنگ‌های اینترنت را منتشر کند.

پیش از این فاوآیکون و یا همان لوگوهای اینترنتی را بر حسب قدرت نفوذ آنها در اینترنت به صورت یک تصویر واحد به انتشار درآمده بود. این وب‌سایت که پیش از این  گزارش تحقیقی رنگ‌های استفاده شده در شبکه‌های اجتماعی اینترنت را منتشر کرده بود اعلام کرده است که رنگ آبی به عنوان رنگ حاکم در میان وب‌سایت‌های اینترنتی افراد دیده می‌شود که شاید ناشی از نفوذ رنگ آبی پیش فرض توئیتر باشد.

قدرتمندترین رنگ‌های اینترنت

کالرلاورز در ادامه افزوده است که همچون گذشته باید رنگ‌های آبی و قرمز را قدرتمندترین رنگ‌های اینترنت در میان 100 برند برتر در دنیای اینترنت دانست.

منبع ColourLovers
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رعنا می‌گوید

    مطلبتون جالب اما مختصر بود،
    ممنون