ساتیا نادلا مدیرعامل جدید مایکروسافت و جایگزین استیو بالمر شد

بنابر اخبار رسمی، جستجوی مایکروسافت به دنبال مدیرعاملی جدید به پایان رسیده و این غول نرم‌افزاری، در حال انتصاب Satya Nadella به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین استیو بالمر است.

2

فارنت: بنابر اخبار رسمی، جستجوی مایکروسافت برای مدیرعامل جدید خود به پایان رسیده و این غول نرم‌افزاری، در حال انتصاب Satya Nadella به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین استیو بالمر است.

Satya-Nadella-2

نادلا 46 ساله با برعهده گرفتن این مسئولیت، عملا به دوران مسئولیت بالمر پایان خواهد داد و وی بازنشسته می‌شود. نادلا یکی از کاندیداهای مایکروسافت بود که برای انجام این کار مصاحبه‌هایی نیز از وی به عمل آمده بود و گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص در رسانه‌ها منتشر شده بود. پیش از این قرار بود تا پایان سال 2013 مدیرعامل جدید معرفی شود اما این مهم تا سال 2014  و تا امروز ادامه یافت. این زمان از آن جهت حائز اهمیت است که نادلا مسئول جدید گفتگوهای بین نوکیا و مایکروسافت خواهد بود و وظیفه سروسامان دادن به این بخش نیز به وی محول خواهد شد.

Satya-Nadella

نادلا پس از این انتصاب و درجمع گروهی از کارمندان مایکروسافت گفت: ” این یک روز فراموش نشدنی برای من است.”  این برای من مایه افتخار است که رهبری شرکت بزرگمان را برعهده بگیرم. در ادامه سخنان، وی علت حضور خود در مایکروسافت و تاریخچه حضور 22 ساله خود در این شرکت را تشریح کرد.

وی ادامه داد:” اگرچه ما موفقیت‌های بزرگی را تاکنون کسب نموده‌ایم اما هنوز تشنه بدست آوردن موفقیت‌های بیشتر هستیم.” وی اذعان داشت: ” این زمان، زمانی حساس برای اقتصاد و مایکروسافت است. ما جای هیچ اشتباهی نداریم و باید به سمت کسب موفقیت‌های بیشتر گام برداریم. تکنولوژی در حال گسترش است و ما نیز به عنوان یکی از پیشتازان آن شناخته شده‌ایم. وظیفه ما اطمینان از نایل آمدن مایکروسافت به برترین جایگاه در دنیای موبایل و سرویس‌های ابری است.”

Source: Theverge

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مجید می‌گوید

    شبیه مازندرانی ها است.

  2. مهرداد می‌گوید

    دمت گرم فارنت
    سرعت عمل عالی بود
    :)