«کروم 6» با افزایش 3 برابری سرعت جاوا اسکریپت ارائه شد!

سرعت این نسخه از کروم در مقایسه با نسخه های قبلی به نحو قابل توجهی سریع‌تر و پایدارتر است.

10

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Tgdaily،شرکت گوگل اعلام کرد که با تغییرات و بهینه سازی موتور جاوا اسکریپت کروم ، سرعت این مرورگر تا 3 برابر افزایش یافته است.

مدیر محصولات کروم برایان راکوسکی در این باره گفت:”اخرین نسخه و تکرار از مرورگر کروم به نحو قابل توجهی سریع‌تر و کارآمد‌تر از نسخه‌های قبلی است و تا 3 برابر عملکرد جاوا اسکریپت در مقایسه با نسخه‌های قبلی افزایش داشته است  و ما همچنان در حال کار بر روی سادگی کروم نیز هستیم و نیز می‌خواهیم که  آنرا ساده‌تر و کاربر دوست تر برای یوزرهای خود بکنیم.

او در ادامه گفت:” ما دو منوی کروم را در یک منو تلفیق کردیم  و جای بعضی از دکمه‌ها را عوض کرده و حتی محل آدرس بار و Omnibox را جمع و جورتر وتمیز تر نیز کردیم و طرح رنگ مرورگر را هم تغییر دادیم تا چشمان کاربر راحت‌تر باشد”

راکوسکی همچنین تصریح کرد که گوگل در حال کار سخت بر روی کروم است و ما می‌خواهیم که کروم را با استفاده از قابلیتهای گرافیکی سخت افزار رایانه بازهم افزایش سرعت داده و به این مرورگر بدون افت سرعت قابلیتهای جلوه های گرافیکی نیز ببخشیم”.

از دیگر مشخصه های اضافه شده به این نسخه از مرورگر کروم می‌توان به پشتیبانی کامل از اسناد PDF  و پشتیبانی از ویدیوهای V8/WebM نیز اشاره کرد.

لینک دانلود در وب سایت کروم (در داخل ایران قابل دسترس نیست)  در اینجا

لینک دانلود از وب سایت همکار سافت گذر (در اینجا)

وب سایت خارجی سافت پدیا(نسخه های مختلف کروم) در اینجا

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    سلام
    من گوگل کروم 10.0.634 نصب کردم که سایت یاهو رو بازنمیکنه ولی ورژن قبلی که داشتم سایت یاهورو باز میکرد اما اونم نصب کردم ولی درست نشد.

  2. سامان می‌گوید

    مشکل نمایش کدهای برنامه نویسی به خاطر بعضی برنامه های download manager هستش که روی کروم bind می شن. مثل IDM، اگر این برنامه ها نباشن یا که به کروم bind نشن این مشکل به هیچ عنوان پیش نمی آد.

  3. سعید می‌گوید

    سیبلا
    این مشکلی که گفتی معمولا(خیلی کم) با سایت های فارسی داره.

  4. سعید می‌گوید

    civilar
    دوست عزیز منظورتون از جدیدا چیه؟ من الان فایرفاکس 4.0 بیتا 4 رو دارم ولی قسمت پروکسیش تغییری نکرده و قسمت پروکسی مخصوص خود فایرفاکس رو داره.

  5. رضا می‌گوید

    الان ور‍‍ژن 7.0.503 رلیز شده 6 مربوط به 2-3 ماه پیش هست
    سردبیر:ورژن مورد نظر شما DEv یا نسخه توسعه دهنده و بسیار بی ثبات و پر از باگ است ولی نسخه 6 که تازه ریلیز شده نسخه نهایی و فاینال است.

  6. سیبلا می‌گوید

    اما بعضی سایتها رو بالا نمیاره و به جاش ، کدهای برنامه نویسی رو میبینی !!!! پایداریش هم بده و کرش زیاد میکنه

  7. civilar می‌گوید

    در مورد سوال دوست آخر کروم راحت ترین نحوه نصب رو داره. فقط کافیه مراحلی که آقای سردبیر گفتند انجام بدی. و در مورد مسئله مطرح شده دوست اول، فایرفاکس هم مثل کروم پروکسیش از اینترنت اکسپلورر استفاده می کنه. یعنی جدیدا این جوری شده در واقع از کروم تقلید کرده.

    در نهایت در مورد خود کروم، واقعا سریع تر شده ولی رنگش به نظر من خیلی خشک شده.

  8. حسام می‌گوید

    در مورد طریقه نصبش توضیح می خام
    سردبیر:کار خاصی نداره مثل تمامی نرم افزارها دانلود میکنی و بعدش دبل کلیک و NExt و تمام..

  9. مهران می‌گوید

    Firefox Everrrrrrr

  10. سعید می‌گوید

    هم سرعت لود صفحاتش حیلی بالا رفته و هم کلا سرعت بالا اومدن خود مرورگر بالا رفته. قبلا اگه رو آیکون کروم کلیک میکردی و در 1 ثانیه بالا میومد، الان شاید در صدم ثانیه بالا میاد. جالب اینجاست که در ورژن قبلی هم حتی سرعت جاوا اسکریپتش از فایرفاکس بیشتر بود، حالا بازم بیشترش کردند.
    بازم میگم تنها نقطه ضعف کروم قسمت پروکسیشه که از قسمت پروکسی اینترنت اکسپلورر استفاده میکنه و من رو به عنوان یک طرفدار متعصب کروم واقعا آزار میده و کلاس کروم رو واقعا پایین آورده. کاش میشد یجوری این اعتراض رو به سازندگان کروم رسوند.