شرکت اینتل شرکت مک‌ آفی را خریداری کرد!

اینتل غول ریز تراشه امریکایی اعلام کرده است که با رقم 7.7 میلیارد دلار اقدام به خرید شرکت نرم افزارهای امنیتی مک آفی کرده است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،در یک خبر عجیب در دنیای سایبر شرکت اینتل تصمیم گرفته است که یک بخش امنیتی برای خود داشته باشد و به همین دلیل شرکت مک آفی را خریداری کرد.

“پل اتلینی” رئیس اجرایی شرکت اینتل در این مورد گفت:”این معامله بزرگترین قرار داد شرکت در 42 سال اخیر است و این نکته حائز اهمیت است که در گذشته ،بهترین عملکرد ، مصرف انرژی پایین و بهترین بازدهی در اتصال با قطعات سایر سخت افزارهای دیگر مهمترین دیدگاه مصرف کننده بود ولی در آینده‌ای نه چندان دور امنیت نیزبه عنوان یکی از 3 رکن اصلی آنچه مردم از شرکت‌های فناوری طلب می‌کنند تبدیل خواهد شد”.

او در ادامه گفت:”با رشد سریع در اتصال دستگاه‌هاو گجت های بیشتری به اینترنت هر روز بیشتر و بیشتر از عناصر زندگی ما به بخش آنلاین منتقل می‌شود و امنیت جزو لاینفک امور خواهد شد”.

“دیو دیوالت” مدیر اجرایی مک آفی هم در این مورد گفت:”این معامله یک خبر بزرگ برای مک آفی و یک خبر بزرگتر برای اینتل است و اما بزرگ‌ترین خبر ترکیبی از صنعت امنیت و آینده اینترنت در دنیای سخت افزار است و این در حالی است که چشم اندازهای تهدیدهای اینترتی بیش از پیش در در حال گسترش است و این یک نیاز بزرگ برای مصرف کنندگان است”.

بر اساس این قرارداد که مبلغ ان در حدود 7.7 میلیارد دلار برآورد شده است ، قیمت هر سهم شرکت مک آفی که در روز چهارشنبه در حدود 30 دلار معامله می‌شد با قیمت 48 دلار از سوی شرکت اینتل خریداری می‌شود و  قطعی شدن این قرار دادمستلزم تائید نهایی از سوی سازمان‌های مربوطه در کشور امریکا است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.