«کینکت» ایکس باکس 360 در 19 آبان عرضه می‌شود

قرار است با عرضه این سیستم حرکتی 129 یورویی، در حدود 15 بازی مبتنی بر آن نیز عرضه شود.

1

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی تلگراف،مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرد که سیستم حرکتی کنسول ایکس باکس خود را با نام کینکت در 10 نوامبر(19 آبان) به صورت رسمی به فروش می‌رساند.

این سیستم حرکتی که مبتنی بر یک دوربین کار می‌کند بر خلاف ابزارهای مشابه برای کنسول‌های Wii و Ps3 احتیاج به هیچ گونه ابزار کنترل کننده در دست کاربر ندارد.

تاکنون در حدود 15 بازی مبتنی بر فناوری کینکت برای عرضه آماده شده است که از جمله آنان می‌توان به بازیهایی زیر اشاره کرد:

Kinect Sport،Kinect Joyride ، Dance Central

گفتنی است که بازی مرکز رقص به کاربر امکان می‌دهد تا انجام حرکات موزون را با آهنگ دلخواه خود انجام یاد بگیرد و کینکت رقص کاربر را زیر نظر گرفته و  دستورالعمل‌های که به رقص بهتر آنان کمک می‌کند بر روی صفحه به نمایش می‌گذارد.

“کرسی لویس” رئیس بخش سرگرمی‌های مایکروسافت در این مورد گفت:کینکت قرار نیست فقط به عنوان یک گجت برای ما سود آور باشدبلکه ما می‌خواهیم جریان سرگرمی سازی را عوض کنیم و این مهم است که با کینکت خود کاربر و دوستانش به یک کنترل تبدیل خواهند شد و ما پیش بینی فروش بسیار بالایی را در اروپا و جهان برای این گجت می‌کنیم و ما می‌خواهیم که کنسول ایکس باکس 360 به عنوان یک ابزار سرگرمی برای تمامی اعضای خانواده مطرح شود.”

سیستم حرکتی مایکروسافت تنها چند هفته بعد از عرضه کنترل حرکتی سونی موسوم به Moveعرضه می‌شود و شرکت نینتندو نیز با نگرانی شاهد به بازار آمدن این دو سیستم جدید کنترل حرکتی خواهد بود هر چند با معرفی کنترل حرکتی Wii این شرکت موفق به فروش 74 میلیون کنسول بازی خود شده است فروشی که کم کمک دارد سرعت آن اهسته می‌شود.

قرار است کینکت مایکروسافت با قیمت 129 یورو به فروش برسد و و در ضمن کینکت قادر است با تمامی مدل‌های کنسول ایکس باکس 360 به راحتی هماهنگ شود و دیگر کاربران این کنسول نگران نباشند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرزاد می‌گوید

    ایده شون خفنه ولی تاخیری که بین حرکت و تصویر هست امکان کارش برای بازی های حساس رو از بین می بره