جی فلکس 2 ال‌جی با امکان خم کردن 90 درجه در راه است!

به عقیده بسیاری از کارشناسان و کاربران گوشی‌های هوشمند، آینده این بازار، متعلق به گوشی‌های قابل انعطاف خواهد بود، اما به نظر می‌رسد هنوز فاصله زیادی با مشاهده نسخه با انعطاف بالای این گوشی‌ها داشته باشیم.

0

فارنت: به عقیده بسیاری از کارشناسان و کاربران گوشی‌های هوشمند، آینده این بازار، متعلق به گوشی‌های قابل انعطاف خواهد بود، اما به نظر می‌رسد هنوز فاصله زیادی با مشاهده نسخه با انعطاف بالای این گوشی‌ها داشته باشیم.

نزدیک‌ترین گزینه‌های موجود در بازار که علاوه بر انعطاف پذیر بودن، مشخصات سخت افزاری خوبی نیز دارد، گلکسی رند سامسونگ و الجی جی فلکس است. اما اگر به دنبال خبرهای جدیدی از گوشی‌هایی با انعطاف بالاتر هستید بد نیست اشاره‌ای داشته‌ باشیم به خبرهایی که البته به طور غیر رسمی از تولید الجی جی فلکس 2 منتشر شده است.

گوشی‌ هوشمندی که انتظار می‌رود در نیمه دوم سال 2014 میلادی معرفی شود.

LG-G-Flex

 

این گوشی هوشمند، فاز جدیدی از گوشی‌های قابل انعطاف را به واسطه استفاده از بدنه‌ای با لاستیک سخت به نمایش خواهد گذاشت که نتیجتا باعث خواهد شد گوشی تا زاویه 90 درجه منعطف و قابل خم کردن باشد.

اگرچه در این اخبار صحبتی از دیگر قطعات سخت افزاری گوشی یادشده نشده است اما به نظر می‌رسد دیگر مولفه‌های سخت افزاری نظیر باتری این دستگاه نیز، قابل انعطاف باشند. لازم به ذکر است که شرکت ال‌جی هنوز اظهار نظری در این زمینه نکرده و البته با توجه به توزیع محدود ال‌جی جی فلکس، باید منتظر سیاست‌های ال‌جی در زمینه عرضه گسترده این محصول پس از معرفی رسمی باشیم.

Source: Androidauthority

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.