این فیلم باورنکردنی از زحل از ترکیب یک میلیون عکس بدست آمده است

به واقع می‌توان زحل را خوش عکس‌ترین سیاره منظومه شمسی برشمرد. دیدن تصاویر این سیاره زیبا، می‌تواند بیش از پیش ما را با عظمت خداوند آشنا کند. با دیدن ویدئویی که از مجموعه یک میلیون عکس واقعی که با استفاده از تکنیک عکس انیمیشنی در کنار هم قرار گرفته‌اند به وجود آمده، با ما به منظومه شمسی و حتی ماورای آن سفر کنید.

0

incredible film of Saturn

فارنت: به واقع می‌توان زحل را خوش عکس‌ترین سیاره منظومه شمسی برشمرد. دیدن تصاویر این سیاره زیبا، می‌تواند بیش از پیش ما را با عظمت خداوند آشنا کند. با دیدن ویدئویی که از مجموعه یک میلیون عکس واقعی که با استفاده از تکنیک عکس انیمیشنی در کنار هم قرار گرفته‌اند به وجود آمده، با ما به منظومه شمسی و حتی ماورای آن سفر کنید.

لازم به ذکر است که این ویدئو، از هزاران هزار تصویر دریافتی از ایستگاه‌ها و سفینه‌های فضایی شامل Cassini Huygens,Hubble,Apolo,Vpyager  و …. تشکیل شده است.

Source: Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.