فروش بیش از یک میلیون کنسول ایکس باکس وان مایکروسافت در کمتر از 24 ساعت

مایکروسافت اعلام کرده که این میزان فروش، کنسول ایکس باکس وان را به عنوان سریع‌ترین میزان فروش در بین کنسول‌های این شرکت قرار داده و توانسته رکورد فروش ایکس باکس 360 را نیز پشت سر بگذارد تا آنجا که در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده دیگر کنسولی برای فروش باقی نمانده است.

1

فارنت: ظاهراً این تنها پلی‌استیشن 4 سونی نیست که یک فروش فوق‌العاده را به عنوان یک کنسول نسل بعد تجربه کرده، چون مایکروسافت نیز اعلام کرد که موفق به فروش بیش از یک میلیون کنسول ایکس باکس وان در کمتر از 24 ساعت از زمان آغاز فروش رسمی آن شده است.

البته نمی‌توان مقایسه عادلانه‌ای میان این دو کنسول از این لحاظ برقرار کرد چرا که ایکس باکس وان مایکروسافت در 13 کشور دنیا آغاز به فروش کرده اما پلی استیشن 4 سونی فروش بیش از یک میلیون کنسول در 24 ساعت اول را تنها در آمریکا و کانادا به دست آورده است.

Xbox One console

در همین حال، مایکروسافت اعلام کرده که این میزان فروش، کنسول ایکس باکس وان را به عنوان سریع‌ترین میزان فروش در بین کنسول‌های این شرکت قرار داده و توانسته رکورد فروش ایکس باکس 360 را نیز پشت سر بگذارد تا آنجا که در بسیاری از فروشگاه‌های عرضه کننده دیگر کنسولی برای فروش باقی نمانده است.

از سویی دیگر مایکروسافت آمار جالبی را در خصوص بازی‌های انجام شده در همین مدت منتشر کرده است. این شرکت اعلام کرده که تاکنون 60 میلیون زامبی از سوی گیمرها در بازی Dead Rising 3 به هلاکت رسیده‌اند!

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که تاکنون گیمرها در بازی Forza Motorsport 5 3.6 میلیون مایل رانندگی کرده‌اند، 8.5 میلیون نیروی دشمن در بازی Ryse: Son of Rome عقب رانده شده‌اند و شاهد 7.1 میلیون کامبو در بازی مبارزه‌ای Killer Instinct بوده‌ایم.

البته برخی از این آمار چندان بزرگ هم نیستند چرا که یک گیمر با کمی چاشنی حرفه‌ای می‌تواند در تنها چند روز 10 هزار زامبی را به هلاکت برساند و به نظر برای رسیدن به این آمار 60 میلیونی تنها به چیزی در حدود ششصد گیمر نیاز خواهید داشت!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. mojtaba می‌گوید

    این فروش گلوبال یا همون جهانی هستش در صورتی که ps4 فقط در آمریکا تونسته بیش از 1 میلیون بفروشه
    وقتی ps4 تو اروپا لانچ بشه خون به پا خواهد شد!!!!