نمی‌توانید باور کنید که این مخلوقات واقعاً بر روی کره زمین وجود دارند

اگر معتقدید حیوانات خانگی بسیار جذابند، پرنده‌ها زیبایی خاصی دارند و یا حتی حشرات از نظر ظاهری در نوع خود بی‌نظیرند، بد نیست نگاهی به عکس‌های زیر بیندازید. عکس‌هایی که جانورانی به شکل‌های مختلف و با ظواهری متفاوت را به تصویر کشیده است. جانورانی شفاف، رنگی، با شکل و شمایل عجیب، لاغر و بلند و یا حتی تخم مرغی که اگر چه در این جهان زندگی می‌کنند اما تا کنون مشاهده نکرده‌ایم.

3

فارنت: اگر معتقدید حیوانات خانگی بسیار جذابند، پرنده‌ها زیبایی خاصی دارند و یا حتی حشرات از نظر ظاهری در نوع خود بی‌نظیرند، بد نیست نگاهی به عکس‌های زیر بیندازید.

creatures unbelievable

عکس‌هایی که جانورانی به شکل‌های مختلف و با ظواهری متفاوت را به تصویر کشیده است. جانورانی شفاف، رنگی، با شکل و شمایل عجیب، لاغر و بلند و تخم مرغی شکل که اگر چه در این جهان زندگی می‌کنند اما تا کنون مشاهده نکرده‌ایم.

brush-head

در زیر می‌توانید به ترتیب نوعی حلزون دریایی و یک کرم سگمنتال، را از این مجموعه مشاهده کنید.

sea-slugSegmentation, a distinguishing feature of the annelids is clearly visible here

این تصاویر در کتابی با نام The Amazing Diversity of Living Forms نوشته Ross Piper جمع آوری گردیده و در آن صدها نمونه عجیب که احتمالا خبری از وجود آن‌ها نداشته‌اید به تصویر کشیده شده است.

نویسنده این کتاب در این‌‌باره می‌گوید:

” اکثر اوقات در مستندهایی که از تلویزیون مشاهده می‌کنیم، پستانداران و یا خزندگانی عجیب را مشاهده می‌کنیم، اما این‌ها تنها گوشه‌ای از تنوع موجودات در جهان هستی است. قصد من آنستکه این تنوع را به خوبی به جهانیان نشان دهم. “

برای مشاهده تصاویر بیشتر از این مجموعه می‌توانید بر روی این لینک، کلیک کنید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. عارف می‌گوید

    بسیار جالب بود …

  2. حسن می‌گوید

    صلوات…
    الا….

  3. مهدي می‌گوید

    فتبارک الله احسن الخالقین