فروش ماگ و تی‌شرت با شعار ضدگوگل در فروشگاه آنلاین مایکروسافت!

اگر چه مایکروسافت پیش از این هم در تبلیغات خود حملاتی را علیه گوگل و مخصوصاً مرورگر این شرکت صورت داده بود اما قطعاً هیچکدام از آنها به این صراحت نبوده است

0

فارنت: شرکت مایکروسافت از چند ماه پیش رسماً کمپینی با عنوان Scroogled برای متقاعد کردن کاربران برای عدم استفاده از سرویس‌های گوگل به راه انداخته بود اما مایکروسافت امروز با یک اقدام عجیب بازگشته است.

Microsoft-anti-Google-mugs

این شرکت بخشی از فروشگاه آنلاین خود را به فروش محصولات ضدگوگل اختصاص داده است که شامل ماگ‌ها، تی‌شرت‌ها و کلاه‌هایی با شعارهایی با مضمون ضدگوگل است. قیمت‌ها در این محصولات متنوع است و به طور مثال می‌توانید یک لیوان با این شعار را به قیمت 7 دلار و 99 سنت بخرید “آرامش خود را حفظ کنید وقتی ما اطلاعات شما را می‌دزدیم”

اگر چه مایکروسافت پیش از این هم در تبلیغات خود حملاتی را علیه گوگل و مخصوصاً مرورگر این شرکت صورت داده بود اما قطعاً هیچ‌کدام از آن‌ها به این صراحت نبوده است. به هر حال این محصولات عجیب و غریب‌ترین محصولات موجود در فروشگاه آنلاین مایکروسافت هستند و مطمئناً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گوگل حداقل چنین محصولاتی را در فروشگاه خود جای نخواهد داد: لیوان‌هایی با شعار علیه مثلاً اینترنت اکسپلورر!

Source: TheVerge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.