رونمایی از تلویزیون OLED منحنی ال‌جی در تهران

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته CES لاس‌وگاس به عنوان اولین تلویزیون OLED منحنی جهان معرفی شد و توجه بسیاری را در این نمایشگاه به خود جلب کرد.

8

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-01

فارنت: شرکت ال‌جی شب گذشته در مراسمی در هتل پارسیان آزادی از تلویزیون OLED منحنی مدل 55EA98000 رونمایی کردند.
تلویزیون OLED منحنی ال‌جی نخستین بار در نمایشگاه سال گذشته  CES لاس‌وگاس به عنوان اولین تلویزیون OLED منحنی جهان معرفی شد و توجه بسیاری را در این نمایشگاه به خود جلب کرد.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-04

در ابتدای مراسم شب گذشته که با حضور جمعی از مدیران شرکت ال‌جی و گلدیران و همچنین جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، آقای کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی الکترونیکس در ایران این تلویزیون را مجموعه‌ای کامل از فناوری توصیف کرد که نشان از عصر جدیدی در صنعت تلویزیون‌ها دارد و در نهایت این محصول، تحولی فناورانه از نمایشگرهای صفحه‌تخت به منحنی است.
پس از وی، حسین تنهایی، قائم مقام شرکت گلدیران، با اشاره به برتری محصولات ارائه شده توسط شرکت ال‌جی به بازار، مراسم امروز را گامی بزرگ در جهت آشنایی با جدیدترین فناوری ارائه‌شده در جهان در ارتباط با سیستم‌های صوتی و تصویری دانست.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-02
وی در ادامه تاکید کرد که گلدیران همواره پیشرو در عرضهٔ جدیدترین و خلاقانه‌ترین محصولات صوتی و تصویری و خانگی در ایران بوده و افتخار دارد همگام با سایر نقاط جهان اولین تلویزیون OLED منحنی ال‌جی را به بازار ایران ارائه دهد.
lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-03

در ادامه مراسم سامان کاویان از گلدیران در مورد تاریخچه صنعت تلویزیون و روند تحول آن سخنانی را بیان نمود و سپس نوبت رونمایی از تلویزیون OLED منحنی مدل 55EA98000 بود.

در بخش بعدی مراسم، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و مدیران عالی ال‌جی و گلدیران به سؤالات پاسخ دادند. در این بخش و در پاسخ به سؤال خبرنگاران مشخص شد که این تلویزیون همان‌طور که از نام آن پیداست فعلاً تنها در مدل 55 اینچی به بازار عرضه می‌شود و در ابتدای زمستان سال آینده مدل 77 اینچی ان نیز به بازار ایران راه خواهد یافت.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-05
مدیران ال‌جی در خصوص قیمت عرضه این تلویزیون به بازار نیز از قیمتی زیر سی میلیون تومان برای آن خبر دادند و در پاسخ به سؤالی در مورد احتمال تولید ان در داخل کشور نیز، این موضوع را منوط به میزان تقاضای این محصول در بازار ایران و به صرفه بودن تولید آن در ایران دانستند.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-07

مدیران این شرکت همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص رزولوشن این تلویزیون نیز تاکید کردند که برخورداری این تلویزیون از فناوری ساب پیکسل آن را بی‌نیاز از برخورداری از رزولوشن 4K نموده و با این فناوری، این تلویزیون پوشش رنگ کاملی را به نمایش خواهد گذاشت.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-08

تلویزیون OLED منحنی مدل 55EA98000  ال‌جی به لطف وجود فناوری WRGB، نسبت کنتراستی بینهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ بالایی را بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویهٔ دید ایجاد می‌کند.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-09

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، 4.3 میلی‌متر ضخامت و 17 کیلوگرم وزن دارد. پایهٔ کریستالی تلویزیون به طراحی زیبای آن کمک فراوانی نموده است. دو بلندگوی سرامیکی 10 واتی در پایهٔ ساده و شفاف تلویزیون تعبیه شده است.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-06

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی همچون تلویزیون‌های هوشمند قبلی این شرکت از پلتفرم تلویزیون هوشمند و کاربرپسند ال‌جی و مجموعه ای از گزینه‌های اتصال بی‌سیم برخوردار است. به لطف وجود قابلیت‌های Tag On، Miracast و MHL، این تلویزیون امکان متصل کردن آسان دستگاه و اشتراک‌گذاری صفحه نمایش را به کاربران می‌دهد.

lg-curved-oled-55ea98000-in-tehran-10

یک قابلیت مفید دیگر در این تلویزیون قابلیت Now On است که محتوای مورد علاقه شما را بر پایهٔ عادات مشاهدهٔ شما، به شما پیشنهاد می‌دهد.

پایان مطلب/

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. حسین می‌گوید

    سی،میلیون چه خبره بابا

  2. خخخخخخخخخ می‌گوید

    خیلی بیخود 13 میلیون تومان چه خبره اصلا رادیو گوش میدی

  3. ناشناس می‌گوید

    فقط سونی -عالیه

  4. امیر می‌گوید

    من اگه 1 میلیون داشتم کلاهمو میانداختم بالا حالا میگن 13 میلیون اگر من همچین پولی داشتم کلاهمو مینداختم بالا فک کنم ماهواره ناسا کلاهمو توی ماه ثبت کرده

  5. fereshteh می‌گوید

    لطف کنید قیمتش را درج کنید

  6. ناشناس می‌گوید

    تازه اخرین سیستم تلویزیون رو خریدیماااااااااااا.زودتر رونمایییییییییییی میکردین خب.حالا شبه عیدی باید غصه بخوریم ولی بازم ایول.

  7. بهناز می‌گوید

    خیلی شیکه ولی باید تو خواب ببینمش

  8. هادی می‌گوید

    تبریک میگم و خواهشن سعی کنید قیمتش بالا نباشه