لنوو فبلت چهار هسته‌ای دو سیم ‌کارته Vibe Z را معرفی کرد

شرکت لنوو از فبلت جدید 5.5 اینچی خود با نام Vibe Z و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این دستگاه از تراشه Snapdragon 800 و دوربین Sony Exmor RS در کنار نسخه سفارشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد. صفحه نمایش این فبلت 5.5 اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1080p است.

0

فارنت: شرکت لنوو از فبلت جدید 5.5 اینچی خود با نام  Vibe Z و با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت رونمایی کرد. این دستگاه از تراشه Snapdragon 800 و دوربین Sony Exmor RS در کنار نسخه سفارشی از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد.

صفحه نمایش این فبلت 5.5 اینچی از نوع IPS LCD و با رزولوشن 1080p است. تراشه اسنپ دراگون 800 ( Krait چهار هسته‌ای با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز، 2گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 330) نیز نوید بخش یک گوشی قدرتمند است.

این دستگاه دو سیم کارته، در چندین نسخه ارائه خواهد شد و نسخه‌ای از آن مخصوص اپراتورهای کشور چین و نسخه جهانی آن نیز از شبکه GSM و  4G LTE پشتیبانی می‌کند.

lenovo-vibez_001

این فبلت از دوربین Sony IMX135 با سنسور 1/3.06” Exmor-RS برخوردار بوده که رزولوشنی معادل 13 مگاپیکسل و لنز سریع f/1.8 را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

همه این‌ مشخصه‌های بارز در دوربین باعث شده، لنوو در هنگام معرفی قویا بر کیفیت بالای عکس‌برداری در نورکم این فبلت تاکید داشته باشد لازم به ذکر است که دوربین جلوی این فبلت نیز به لنز واید 84 درجه مجهز است.

lenovo-vibez_002

لنوو در برنامه‌ای جداگانه کاورهایی نیز برای این دستگاه هوشمند معرفی کرد که شبیه کاورهای Sview سامسونگ و Quick Window ال‌جی است، با این تفاوت که کاورهای لنوو فضایی مخصوص برای جواب دادن یا رد تماس‌های ورودی دارد.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.