تماشا کنید: اولین ویدئوی تبلیغاتی نکسوس 5

گوگل ساعاتی پیش رسماً گوشی نکسوس 5 را با امکاناتی فوق‌العاده اما قیمتی مناسب معرفی کرد. اولین ویدئوی تبلیغاتی Nexus 5 به تازگی منتشر شده و می‌توانید آن را در ادامه مطلب تماشا کنید.

0

فارنت: گوگل ساعاتی پیش رسماً گوشی نکسوس 5 را با امکاناتی فوق‌العاده اما قیمتی مناسب معرفی کرد. اولین ویدئوی تبلیغاتی Nexus 5 به تازگی منتشر شده و می‌توانید آن را در ادامه مطلب تماشا کنید.

Nexus-5-video-ad

همان‌طور که انتظار دارید این ویدئو قابلیت‌های کلیدی و جدید نکسوس 5 را نمایش می‌دهد. با فرمان صوتی همیشه هشیار می‌توانید از صفحه خانگی با گفتن عبارت OK Google به دستیار صوتی گوگل فرمان بدهید. در این ویدئو همچنین صفحه‌نمایش 4.95 اینچی با کیفیت فول اچ‌دی 1080p و طراحی زیبای نکسوس 5 نمایش داده می‌شود.

سپس دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی با قابلیت لرزش‌گیری اپتیکال OIS و همچنین عکسبرداری HDR و 360 درجه Photosphere را مشاهده می‌کنید.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.