رونمایی ZTE‌ از سه گانه گوشی‌های هوشمند بلید کیو Blade Q

شرکت ZTE، سری جدید گوشی‌های هوشمند ارزان‌ قیمت خود را که شامل سه دستگاه جدید می‌باشد، برای ارائه در بازار اروپا معرفی کرد تا بدین ترتیب بتواند سهم خود را در بازار این قاره افزایش دهد. این سه دستگاه جدید عبارتند از: ” Blade Q Mini” با صفحه نمایش 4 اینچی و رزولوشن WVGA، “Blade Q” با صفحه نمایش 4.5 اینچی و رزولوشن FWVGA و نهایتا “Blade Q Maxi” مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FWVGA.

0

فارنت: شرکت ZTE، سری جدید گوشی‌های هوشمند ارزان‌ قیمت خود را که شامل سه دستگاه جدید می‌باشد، برای ارائه در بازار اروپا معرفی کرد تا بدین ترتیب بتواند سهم خود را در بازار این قاره افزایش دهد. این سه دستگاه جدید عبارتند از: ” Blade Q Mini” با صفحه نمایش 4 اینچی و رزولوشن WVGA، “Blade Q” با صفحه نمایش 4.5 اینچی و رزولوشن FWVGA و نهایتا “Blade Q Maxi” مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن FWVGA.

اما مشخصات قطعات داخلی این سه دستگاه مشابه است و هر سه به تراشه MT6572، با پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز از نوع  Cortex-A7 مجهزند و از پردازنده گرافیکی Mali-400 در کنار یک گیگابایت رم بهره می‌برند. دوربین پشتی هر سه دستگاه 5 مگاپیکسلی و توانایی فیلمبرداری 720p را دارند. دوربین جلویی به رزولوشن VGA تجهیز شده و حافظه داخلی سه دستگاه برابر با 4 گیگابایت است. اندروید 4.2 جلی بین نیز تکمیل کننده مشخصات این دستگاه‌هاست.

zte-blade-q

مشخصات ارتباطی هر سه دستگاه نیز مشابه و هر سه به شبکه نسل سوم با پشتیبانی HSPA، بلوتوث 4، وایفای، جی‌پی‌اس و رادیو اف ام مجهز شده‌اند.

ZTE Blade Q Mini به عنوان کوچک‌ترین گوشی در بین این سه، به صفحه نمایش تی‌اف‌تی با رزولوشن 480 در 800 مجهز شده است و از باتری 1500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

ZTE Blade Q، از صفحه نمایش تی‌اف‌تی 4.5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 و باتری 1800 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و نهایتا ZTE Blade Q Maxi به صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 تجهیز شده است و باتری 2000 میلی آمپر ساعتی تکمیل کننده مشخصات آن است.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.