غول مرموز HTC با ویندوز موبایل 7 می‌آید

این تلفن همراه دارای دوربین 8 مگاپیکسلی به همراه طراحی شبیه HTC Desire است.

4

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی Engadget  شرکت  HTC  مراحل نهایی تولید  یک تلفن همراه مبتنی بر ویندوز موبایل 7 است.

اگر چه این اواخر شرکت مذکور با ارائه Htc desire  که دارای پردازنده یک گیگاهرتزی به همراه صفحه نمایش 3.7 اینچی بود قدرت خود را به رخ رقبا کشید ولی این بار این شرکت قصد دارد مدعیان ویندوز موبایل 7 را نیز به لرزه درآورد.

تصاویر لو رفته از کارخانه HTCمشخصات اندکی از این تلفن همراه را فاش کرده است که این تلفن همراه که از نظر طراحی شبیه به  HTC desire  است دارای 3 دگمه در زیر صفحه نمایش خود برای دسترسی به سیستم عامل بوده و در ضمن دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز است.

مسئولان شرکت HTC همچنین از طراحی یک نسخه ویژه از HTC Sence برای ویندوز موبایل 7 خبر داده‌اند

این شرکت در حال مذاکره با اپراتورهای اسپرینت و وریزون امریکا برای ارائه این تلفن همراه است.

هنوز از دیگر مشخصات سخت افزاری و همچنین قیمت احتمالی این تلفن همراه اطلاعات دیگری به بیرون درز نکرده است.

پایان مطلب

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. Mehran می‌گوید

    سلام

    فارنت عزیز

    لطفا اگه می‌شه دربارهٔ اچ‌تی‌سی اچ دی۲ بیشتر بنویسید و ضمنا برای ما که خارج از ایران هستیم و اس‌ام‌اس فارسی یا وب سایت‌های فارسی رو نمیتونیم ببینیم چون فونت‌های فارسی به صورت مربع مربع نشون داده میشه با گوشی چه برنامه هستش که موبایل بتونه فارسی رو هم بخونه. البته نمی‌خوام کل موبایل فارسی بشه فقط قادر باشه بخونه. ممنون

    فارنت: شما می تونید از فارسی ساازهایی که در وب سایت های تخصصی برای تبفن همراه شما عرضه شده استفاده کنید. شما جستجو کنید هست. در مورد اچ تی سی اچ دی 2 هم حتما به روی چشم

  2. hossin می‌گوید

    ایا مدلى ازگوشیهاى htc هست که زبان فارسى را ساپورت کنه

  3. کوروش می‌گوید

    بله٬ یک پیشنهاد بود دیگه٬ اون مطلب رو هم دیدم٬‌هر چند جای نکسوز1 باید یکی از مدل های اچ تی سی می بود

    موفق باشید

    فارنت: ممنون

  4. کوروش می‌گوید

    چقدر خوب میشد٬‌ فقط در حده یک آرزو که البته قابل برآورده شدن هست از سوی شما که:
    شما چند گوشیه لمسی جدید رو مثل گلکسی اس و آیفون 4 رو خودتون تست میکردید و نتیجه بررسی رو قرار میدادید. البته انتظار هم نیست این کار رو بکنید چون سایت شما فقط برای تلفن همراه نیست و سایت خبر رسانیست. ولی حالا من کلا گفتم دیگه. آرزو بر جوانان عیب نیست. البته این روزا عیب شده

    فارنت:
    کوروش خان ما دیروز یک مطلب در مورد بهترین گوشی های لمسی کار کردیم. البته پیشنهاد شما قابل بررسیه اما هیچ کدوم از این دو تا تلفن همراه در بازار ایران عرضه نشدن.. ما فقط می تونیم به ترجمه بررسی سایتهای خبری خارجی بسنده کنیم. ممنون از پیشنهادت.