سامسونگ تبلیغ ساعت هوشمند خود را هم از تبلیغ اولین آیفون اپل کپی کرد!

بررسی آرشیو تبلیغات تلویزیونی شرکت اپل نشان می‌دهد که سامسونگ این بار هم دست به‌کار شده و اولین آگهی برای اولین آیفون اپل را برای کپی کردن برگزیده است!

2

فارنت: سامسونگ همواره از سوی اپل متهم به کپی‌کاری از این شرکت شده است و در این راه حتی محکوم به پرداخت خسارت نیز شده است. اگر چه بسیاری از طرفداران سامسونگ ادعای اپل مبنی یر کپی‌کار بودن سامسونگ را نمی‌پذیرند اما خب نمی‌توان نام دیگری جز کپی‌کاری بر برخی اقدامات سامسونگ گذاشت!

SamsungGalaxyGear

چند روز پیش، اولین آگهی تبلیغاتی سامسونگ برای اولین ساعت هوشمند این شرکت یعنی گلکسی Gear منتشر شد. بسیاری این آگهی تبلیغاتی را بهترین اگهی تبلیغاتی سامسونگ دانستند. به طور مثال وب‌سایت BGR  در گزارشی نوشت: “تبلیغ گلکسی Gear سامسونگ از خود ساعت واقعی جذاب‌تر است” و تاکید کرد که اگر چه انتقادات بسیاری گلکسی Gear  اولین ساعت هوشمند سامسونگ را احاطه کرده اما این دلیل نمی‌شود تیم بازاریابی سامسونگ، یک تبلیغ فوق‌العاده که از خود دستگاه خردمندانه‌تر به نظر می‌رسد، نترکانند!

Samsung-copies-2007-iPhone-TV-ad

اما حالا ظاهرا اوضاع طور دیگری رقم خورده و بررسی آرشیو تبلیغات تلویزیونی شرکت اپل نشان می‌دهد که سامسونگ این بار هم دست به‌کار شده و اولین آگهی برای اولین آیفون اپل را برای کپی کردن برگزیده است!

بررسی تصویر بالا نشان می‌دهد که سامسونگ به طور کامل تبلیغ شرکت اپل برای آیفون اول این شرکت در سال 2007 را دستمایه تبلیغ ساعت هوشمند خود در سال 2013 قرار داده تا دوباره به این نتیجه برسیم که ظاهرا سامسونگ علاقه عجیبی به اپل شدن دارد حتی به قیمت کپی کردن!

Source: Appleinsider

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. دوست اپل می‌گوید

    فقط میتونم بگم برای سامسونگ متاسفم…

  2. offset26 می‌گوید

    کلا نوآوری تعطیله سامسونگ
    نوکیا هم بخاطر همین کارهاشون تو آخرین تبلیغش مسخره کرد سامسونگ و