وارنر: سوپر قهرمانان “لگو” خسته‌کننده نیستند!

بازی‌های موسوم به لگو حدود 2 الی 3 سال است که پای خود را به بازار بازی‌های ویدیویی و در پلتفرم‌های مختلف به بازار بازکرده است.

0

فارنت: بازی‌های موسوم به لگو حدود 2 الی 3 سال است که پای خود را به بازار بازی‌های ویدیویی و در پلتفرم‌های مختلف به بازار بازکرده است و حالا اولیور ولف از مدیران ارشد کمپانی وارنر اعتقاد دارد که برای این بازی و سبک هیچ گونه حد و مرزی وجود ندارد.

lego-marvel-super-heroes-new-header

ولف در این میان اعتقاد دارد در حقیقت لگوها برگ برنده این شرکت در دنیای بازی هستند و استراتژی وارنر این است که در کنسول‌های نسل هشتمی نیز همچنان عناوین لگو را روانه بازار کند.

او در این مورد می‌گوید:” من فکر می‌کنم که یک ترکیب واقعا جالب از انواع کاراکتر لگوها به وجود امده است و موفقیت این سری بازی‌ها نشان دهنده این موضوع است که خانواده‌ها در سراسر جهان به این سبک بازی اعتقاد دارند و من در کودکی با لگوها سرگرم بودم و حالا به عنوان پدر و مادر سبک بازی ویدویی لگویی را برای فرزندان خود می‌پسندم”.

در ضمن نمی‌توان منکر این موضوع شد که در تمامی بازیهای لگویی یک نوع چاشنی طنز وجود داردو حس شوخ طبعی در سرتاسر بازی موج می‌زند و بدون طنز دیگر لگو یک بازی بزرگ نخواهد بود.

MarvelAvengersLegoPoster

چندی پیش نیز نسخه دوم بازی بتمن با عنوان  Lego Batman 2 منتشر شد  که بعد از چند هفته دوباره لگوها را به صدر بازی‌های پرفروش بازگردانده است. عنوان بعدی لگو با عنوان LEGO Marvel Super Heroes در تاریخ 18 اکتبر روانه بازار خواهد شد و نسخه مخصوص ایکس باکس وان و PS4 نیز بعد از عرضه عمومی این کنسول‌ها روانه بازار خواهد شد.

Source:vg247

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.