برنامه زمانی عرضه آپدیت اندروید 4.3 برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ

اپراتور فرانسوی برنامه زمانی به روزرسانی گوشیهای موجود در این شبکه اپراتوری را منتشر کرده که بنابر این زمانبندی گلکسی اس 4 سامسونگ به روزرسانی اندروید 4.3 را در ماه آینده دریافت خواهد کرد.گلکسی اس 3 و نوت 2 نیز بنابر زمانبندی اعلام شده در ماههای آذر/دی این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد

0

فارنت: SFR، اپراتور فرانسوی برنامه زمانی به روزرسانی گوشی‌های موجود در این شبکه اپراتوری را منتشر کرده که بنابر این زمان‌بندی گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 4.3 را در ماه آینده دریافت خواهد کرد. گوشی‌های گلکسی اس 3 و نوت 2 نیز بنابر زمان‌بندی اعلام شده در ماه‌های آذر/دی این به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

Tableau-des-MAJ

البته در نظر داشته باشید که این برنامه زمانی مرتبط با یک اپراتور و یک کشور خاص است اما با استناد به این برنامه می‌توان زمان تخمینی دریافت به روزرسانی برای کهکشانی‌های سامسونگ را مشخص کرد.

BVAHY6aCAAEdWI9

در حاشیه این متن بد نیست اشاره‌ای داشته باشیم به این مطلب که سامسونگ در سه ماهه گذشته سال جاری میلادی، مبلغ 4.5 میلیارد دلار هزینه فعالیت‌های بازاریابی محصولات خود کرده است. این رقم توسط بندیکتس ایوانز تحلیلگر اقتصادی که فعالیت‌های سامسونگ را از سال 2009 زیر نظر داشته بیان شده و البته مرتبط با فعالیت‌های سامسونگ در کلیه بخش‌ها از جمله  گوشی‌های همراه است.

Source: Pocketnow

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.