طعنه عجیب سامسونگ به اپل: ما گوشی‌هایمان را قبل از فروش تست می‌کنیم!

سامسونگ در بیانیه خود تصریح کرده است: آنتن تلفن همراه Omnia II در پایین گوشی قرار دارد در حالی که در آیفون 4 در گوشه پایین سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

11

به گزارش فارنت و به نقل از گیزمودو، پس از آنکه استیو جابز مدیرعامل اپل روز جمعه گذشته در نشست اضطراری خود در خصوص مشکلات فنی تلفن همراه آیفون 4، علی‌الخصوص مشکل آنتن‌دهی این گوشی، از تلفن های همراه شرکت‌های دیگر به عنوان گوشی‌هایی نام برد که بیش از آیفون 4 از این مشکل رنج می‌برند، می‌شد انتظار داشت که این شرکت‌ها به این موضوع واکنش نشان دهند.

شرکت ریم به عنوان شرکت تولیدکننده تلفن‌های همراه بلک‌بری در اولین واکنش به این موضوع، استیو جابز را متهم کرده بود که با بزرگنمایی کردن و اظهارات کذب درصدد پوشاندن ایراد بزرگ آیفون 4 است.

پس از واکنش شرکت‌های بلک‌بری و نوکیا و اچ‌تی‌سی شرکت سامسونگ نیز با طعنه به شرکت اپل، پاسخ جنگ تبلیغاتی آغاز شده از سوی استیو جابز را داد.

شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای که به همین منظور منتشر کرده است آورده که آنتن تعبیه شده در تلفن همراه اومنیا بر خلاف آنتن آیفون 4 در سمت دیگری از گوشی قرار دارد و سامسونگ محصولات خود را پیش از عرضه به بازار آزمایش می‌کند.

سامسونگ در بیانیه خود تصریح کرده است: آنتن تلفن همراه  Omnia II در  پایین گوشی قرار دارد در حالی که در آیفون 4 در گوشه پایین سمت چپ گوشی قرار گرفته است. در طراحی ما بین محل قرارگیری دست و آنتن فاصله‌ای درنظر گرفته شده است و ما پیش از عرضه تلفن‌های همراه هوشمند خود آنان را در جریان آزمایش‌هایی کامل قرار می‌دهیم. مشکل دریافت سیگنال تاکنون رخ نداده و هیچ مجالی برای رخ دادن مشکل‌های مشابه نیز در آینده وجود ندارد.

شرکت سامسونگ با تاکید بر اینکه تاکنون مشکل آنتن‌دهی برای تلفن همراه OmniaII اتفاق نیفتاده است تاکید کرد که ما گوشی های خود را پیش از عرضه به بازار تحت آزمایش‌های کامل قرار می‌دهیم.

استیو جابز در نشست اضطراری روز جمعه با اعلام اینکه مشکل آنتن‌دهی در بسیاری از گوشی‌ها وجود دارد از سه مدل تلفن همراه شرکت‌های دیگر به عنوان گوشی‌هایی که این مشکل در آنها نیز وجود دارد، نام برده بود.

شرکت نوکیا در واکنش به این موضوع رعایت احتیاط را کرده بود و نامی از آیفون 4 نبرده بود چرا که استیو جابز در نشست اضطراری اپل تنها به سه تلفن همراه از شرکت‌های بلک‌بری، سامسونگ و اچ‌تی‌سی اشاره کرده بود.

واکنش‌ها به اظهارات اپل که برخی آن را به دور از شان اپل می‌دانستند، به اینجا ختم نشد و مایکروسافت نیز به عنوان یکی از رقبای نرم‌افزاری اپل فرصت را مناسب دیده و اعلام کرده بود که آیفون 4 اپل محصولی مانند ویستای مایکروسافت است!

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

11 نظر برای این مطلب
  1. […] در سال گذشته مشکل آنتن در آیفون ۴ وجود داشت (در اینجا و اینجا بخوانید) امسال به نظر می‌رسد باتری پاشنه آشیل آیفون […]

  2. […] جابز در مشکل‌دار معرفی کردن تلفن همراه این شرکت در بیانیه‌ای طعنه‌آمیز اعلام کرد که تلفن‌های همراه این شرکت هیچ ایراد […]

  3. علی می‌گوید

    شرمنده ادامه نظرات رو نخونده بودم !
    بیشتر چیزهایی که در آیفون 4 اضافه شده خیلی قبل تر در گوشی های دیگه وجود داشته !
    آیفون تبلیغات زیادی رو video call داشت که گوشی های 3-4 سال پیش هم داشتند و یا دوربین 5 مگاپیکسلی !
    و خیلی چیزهای دیگه!
    به نظر من سیستم عاملشم از ویندوز موبایل و لینوکس ضعیف تره اما سبک تر
    فکر می کنم دلیل این همه استقبال در آیفون های اولیه قیمت پایین اون در آمریکا بود و پروِژه جالب app store که واقعا موفق بود و تونست خیلی از برنامه نویس هارو به خودش جذب کنه و الان تعداد برنامه هاش اینقدر شده!

  4. علی می‌گوید

    Hamid@
    فعلا که سامسونگ وhtc داره بازار رو قبضه می کنه!!
    ===========

    متاسفانه کاربران اپل مانند یعضی از کاربران لینوکس از چنان تعصبی برخوردارند که حاضر به قبول اشتباه و مشکل خودشان نیستند! و مانند استیوجابز سعی در تخریب رقبا دارند! این دفعه اول نیست که مدیران اپل رقبای خودشون رو مورد تمسخر قرار می دهند!‌ ولی الان نوبت شرکت های دیگه هست!!!

  5. مهران می‌گوید

    تقصیر خود اپل بود !
    خداییش ضعف داشت گوشیش و باید جبرانش می کرد نه که اتهام بزنه به شرکت های دیگه !
    ولی همجنان زنده باد استیو جابز :دی

  6. افشین می‌گوید

    دوستان سعی کنید واقع بین باشید..

    همان طور که محصولات قدیمی تر اپل ( 3G , 3GS ) به خوبی توانستند تا حد زیادی رضایت کاربران را برآورده کنند, ولی آخرین محصول این شرکت با این همه تبلیغات و هیاهو به دلیل مشکلات فنی کم سابقه نتوانست بهترین گوشی تلفن همراه هوشمند جهان را روانه بازار کند.

    البته ظاهرا مشکل IPhone 4 فقط به آنتن دهی ختم نمیشه و طبق گفته کارشناسان دوربین 5 مگاپیکسلی این محصول هم دچار مشکلاتی از قبیل عدم ثبت رنگ طبیعی سوژه هم هست !

  7. فرزاد می‌گوید

    از هر 2000 مورد فقط 11 مورد اون هم برای افراد چپ دست وجود داره-در این که نقص وجود داره شکی نیست خود جابز هم گفتش-ولی قاب آیفون می ارزه به کل شرکت سامسونگ با اون سیستم عامل های مسخره ی موبایلاشون

  8. پيمان می‌گوید

    زیاد دارن بزرگش می کنن. حالا یه ایراد داره همه شرکتها می خوان حد اکٍر استفاده رو ازش بکنن. هر کی ام که حرف بزنه سامسونگ باید خفه شه با این گوشی ای مزخرفش.

  9. hamid می‌گوید

    vala in samsung ham anten jalebi nadaare k hamchin tarifi mikoni …

  10. arash می‌گوید

    ایول . همه دارن به اپل تنه میزنن((: iphone 4G دقیقا مثل ویستاست

  11. کوروش می‌گوید

    استیو جابز هم با این آیفون چهارش گند زده حالا سعی داره بگه این ایراد سراسریه : ))))

    مایکروسافت چه تیکه ای انداخته