انتشار اولین تصاویر از رابط کاربری اندروید 4.4 کیت کت

آنچه که از تصاویر منتشره منتسب به اندروید 4.4 (کیت کت) برداشت می‌شود، تغییرات بنیادین در رابط کاربری این نسخه از سیستم عامل اندروید است.این تغییرات شامل تغییرات کلی در شماره گیر و همچنین برنامه ارسال پیامک می‌باشد.

0

فارنت: آنچه که از تصاویر منتشره منتسب به اندروید 4.4 (کیت کت) برداشت می‌شود، تغییرات بنیادین در رابط کاربری این نسخه از سیستم عامل اندروید است. این تغییرات شامل تغییرات کلی در شماره‌گیر و همچنین برنامه ارسال پیامک است.

gsmarena_001

شماره گیر نسخه جدید سیستم عامل اندروید، با رنگ‌های دلنشین، نمایه متفاوتی نسبت به آنچه در حال حاضر مشاهده می‌کنیم به نمایش گذاشته و گزینه‌های کنترلی در برنامه مدیریت پیامک نیز به قسمت بالا، سمت راست منتقل شده‌اند.

gsmarena_002

در اسکرین شات‌های منتشره، آنچه در قسمت نوار وضعیت خودنمایی می‌کند، ملایم‌تر شدن رنگ آیکون‌هاست. نکته قابل توجه دیگر، تغییر رنگ نمایه دستگاه بر اساس رنگ غالب برنامه مورد استفاده است.

gsmarena_003

انتظار می‌رود نسخه 4.4 اندروید در اواخر مهرماه و همزمان با رونمایی از گوشی هوشمند نکسوس 5 برای استفاده کاربران عرضه شود و نسخه بهینه شده از تبلت نکسوس 10 نیز به همراه جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید معرفی شود.

Source: Gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.