مایکروسافت در سرفیس 2 از تگرا 4 انویدیا بهره می‌برد

مایکروسافت در نسخه جدید از سری تبلت سرفیس آر.تی Surface RT خود نام RT را از نسخه جدید آن حذف نموده و به جای Surface RT2 آن را Surface 2 می‌نامد.

0

فارنت: مایکروسافت در نسخه جدید از سری تبلت سرفیس آر.تی Surface RT خود نام RT را از نسخه جدید آن حذف نموده و به جای Surface RT2 آن را Surface 2 می‌نامد.  به هر حال مایکروسافتی‌ها در حال ساخت این تبلت جدید هستند و به تازگی اطلاعاتی از درون دستگاه نیز به بیرون درز کرده که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

NVIDIA-Tegra-4

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت هنوز هم علاقه شدیدی به استفاده از پردازنده‌های NVIDIA دارد. این تبلت به تازگی بنچمارک GFX را انجام داده و نتایج این بنچمارک به بیرون درز کرده است.
در بنچمارک‌های جدید، آن طور که مشخص است، مایکروسافت در نسخه جدید تبلت از پردازنده Tegra 4 در قلب آن استفاده می‌کند و همچنین با استفاده از این پردازنده تازه، رزولوشن دستگاه نیز از 1366 در 768 به 1371 در 771 بهبود یافته است.

gfx2-Surface

طبق شایعاتی که این اواخر منتشر شده، سرفیس 2 جزو گروهی از تبلت‌های تازه است که از ویندوز RT استفاده می‌کنند، طبق شایعات مایکروسافت در کنار این تبلت در حال کار بر روی یک محصول 7 اینچی نیز است که توان رقابت با 7 اینچی‌های اندروید که نکسوس 7 گوگل و کیندل فایر امازون هم شامل آنها می‌شود، را داشته باشد.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.