پدفون اینفینیتی جدید ایسوس لو رفت

حتماً با هیبرید تبلت/گوشی Padfone Infinity ایسوس آشنا هستید؛ سخت‌افزار عالی و کاربرد چندگانه در یک دستگاه. حالا به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد نسل جدیدی این گجت را به زودی روانه بازار کند.

0

فارنت: حتماً با هیبرید تبلت/گوشی Padfone Infinity ایسوس آشنا هستید؛ سخت‌افزار عالی و کاربرد چندگانه در یک دستگاه. حالا به نظر می‌رسد ایسوس قصد دارد نسل جدیدی این گجت را به زودی روانه بازار کند.

پدفون اینفینیتی فعلی با صفحه‌نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی و پردازنده اسنپ‌دراگون 600 به راحتی با پرچم‌دارانی مانند گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان رقابت می‌کند اما ایسوس قصد دارد با ارتقای سخت‌افزاری زمینه رقابت با گوشی‌های جدیدی مانند هونامی Z1 سونی را نیز فراهم کند.

New-Padfone-infinity

مدل جدید پدفون اینفینیتی با شماره مدل A86 آن‌قدرها هم با مدل قبلی یعنی A80 متفاوت نیست اما چندین تغییر مفید و کلیدی دارد. مهم‌ترین تغییر استفاده از چیپست جدید و قدرتمند کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 800 با چهار هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Adreno 32 است. تغییر بعدی تغییر رنگ از مشکی خالص به دو رنگ سفید و آلومینیومی است.

Padfone-A86

به نظر می‌رسد طراحی اینفینیتی جدید تغییری نکرده باشد و بتوان آن را با داک مدل موجود نیز استفاده کرد. بر طبق شایعات PadFone Infinity جدید حدود 10009 یوآن یعنی 1635 دلار قیمت خواهد داشت! البته این قیمت عرضه در چین بوده و مسلماً قیمت جهانی آن بسیار پایین‌تر خواهد بود. زمان عرضه این محصول ایسوس نیز در اواخر ماه سپتامبر یعنی اوایل مهرماه تخمین زده شده است.


پایان مطلب/

Source: GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.