عینک هوشمند بعدی گوگل را موتورولا می‌سازد

همگی با عینک گوگل یا همان Google Glass آشنایی دارید؛ یک گجت پوشیدنی که می‌تواند زندگی انسان را متحول کند. اخیراً خبر می‌رسد که گوگل قصد دارد تولید نسل بعدی عینکش را به موتورولا بسپارد.

0

فارنت: همگی با عینک گوگل یا همان Google Glass آشنایی دارید؛ یک گجت پوشیدنی که می‌تواند زندگی انسان را متحول کند. اخیراً خبر می‌رسد که گوگل قصد دارد تولید نسل بعدی عینکش را به موتورولا بسپارد.

Google-Glass

گوگل چندی پیش به طور کامل کمپانی موتورولا را خریداری کرد و گوشی هوشمند متفاوت موتو ایکس را می‌توان اولین همکاری گوگل و موتورلا در زمینه سخت‌افزار دانست. اما حالا خبر واگذاری تولید گوگل گلس به موتورولا از زبان “دنیس وودساید” مدیرعامل موتورولا شنیده می‌شود و او می‌گوید همین حالا هم موتورولا در بسیاری از پروژه‌های سخت‌افزاری گوگل با این غول فناوری در حال همکاری است که این همکاری در بخش عینک گوگل فعلاً به مشکلات احتمالی در ساخت آن و روش‌های رفع مشکلات خلاصه می‌شود.

Google-Glass

البته مشاوره محدود در زمینه ساخت عینک گوگل نهایت چیزی نیست که موتورولا می‌خواهد و به گفته وودساید گوگل درباره واگذاری طراحی و تولید نسل آینده عینک هوشمندش به صورت جدی با موتورولا وارد مذاکره شده است. البته هنوز چنین تصمیمی به صورت قطعی گرفته نشده است و شاید حتی گوگل قصد داشته باشد مانند سری گجت‌های نکسوس تولید عینک گوگل را نیز هر سال به یکی از شرکای خود واگذار کرده و بر روند آن نظارت کند.

عینک گوگل در حال حاضر هنوز به صورت فراگیر عرضه نشده است و توسعه‌دهندگان مختلف در حال آزمایش و ساخت اپلیکیشن‌های مختلفی مانند واقعیت افزوده و یا پروژه‌های کمک به نابینایان برای این گجت پوشیدنی هستند.


پایان مطلب/

Source: Android Authority

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.