Liquid z3؛ گوشی هوشمند ارزان قیمت Acer معرفی شد

ایسر به تازگی از تلفن هوشمند میان رده و بودجه محور خود با نام Liquid Z3 رونمایی کرده است. این محصول کوچک قامت از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی بهره می‌برد و همانطور که امکانات خارق‌العاده ای ندارد با قیمت پایینی عرضه خواهد شد.

فارنت: ایسر به تازگی از تلفن هوشمند میان رده و بودجه محور خود با نام Liquid Z3 رونمایی کرده است. این محصول کوچک قامت از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی بهره می‌برد و همانطور که امکانات خارق‌العاده ای ندارد با قیمت پایینی عرضه خواهد شد.

هنوز رزولوشن این محصول مشخص نشده است و همچنین معلوم نیست پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی این محصول از چه برندی می‌باشد. این محصول درون خود 4 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و دوربینی 3 مگاپیکسلی در پشت خود جای داده است.

Acer-Liquid-z3-Dual

این محصول از Wi-Fi و جی پی اس نیز پشتیبانی می‌کند و قرار است نسخه‌ای دو سیم کارته نیز داشته باشد. نکته قابل توجه این محصول این است که این گوشی هوشمند در چند رابط کاربری مختلف عرضه می‌شود. رابط کاربری اول برای کاربران قدیمی گوشی‌های هوشمند است و به راحتی دسترسی به اپلیکیشن‌هایی مانند رادیو، ساعت، مخاطبین و پیام‌رسانی را می‌دهد. برای جوان‌ترها و کسانی که بیشتر با پیامک و تماس سر و کار دارند نیز نسخه‌ای در نظر گرفته شده و نسخه‌ای نیز برای کسانی که همیشه در حال تماس هستند نیز قرار داده شده است.

Acer-Liquid-z3

همچنین مدل کلاسیک نیز با اندروید معمولی که البته نسخه 4.2 است، عرضه خواهد شد. این محصول دارای یک قاب Flip Cover  نیز است که در رنگ‌های مختلفی همچون سیاه، سفید، صورتی، زرد و فیروزه‌ای عرضه می‌شود.

این محصول در اواسط ماه آگوست در کشورهای بلژیک، هلند، فرانسه، اسپانیا، انگلستان، ایتالیا، آلمان، اوکراین و روسیه با قیمت 130 دلار در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.