عجیب‌ترین و یا احمقانه‌ترین قاب‌های آیفون که تاکنون دیده‌اید!

قاب‌های محافظ بسیار زیادی برای گوشی‌های هوشمندی همچون آیفون تولید می‌شود. در این مطلب ما حداقل ما 9 محافظ را انتخاب کرده‌ایم که می‌توان آنها را جزو مزخرف‌ترین! قاب‌هایی دانست که تا به حال برای آیفون تولید شده‌اند.

5

فارنت: محافظ‌های آیفون ابزار جانبی فوق‌العاده ای هستند، این محصولات به گوشی هوشمند شما رنگ و زیبایی می‌دهند و در عین حال آنها را از خش و ضربه محافظت می‌کنند. قاب‌های محافظ بسیار زیادی برای گوشی‌های هوشمندی همچون آیفون تولید می‌شود. در این مطلب ما حداقل ما 9 محافظ را انتخاب کرده‌ایم که می‌توان آنها را جزو مزخرف‌ترین! قاب‌هایی دانست که تا به حال برای آیفون تولید شده‌اند. با هم به سراغ آنها می‌رویم.

ear-iphone-case

به حرفام گوش می‌کنی؟

واقعا به هیچ وجه نمی‌توان قبول کرد که این قاب احمقانه نیست! تصور کنید چنین چیزی را در خیابان یا در محل کارتان کنار گوشتان بگیرید، مطمئنا باشید تا چند سال آینده مضحکه خاص و عام خواهید بود! با چنین گوش بزرگی کنار صورتتان شبیه کسانی خواهید شد که در حال استراق سمع حرف‌های دیگران هستند!

سیری در قالب یک قاب محافظ

البته ایده اصلی ساخته شدن این قاب بر اساس سیری بوده و قراره است که شخصیتی که در تصویر می‌بینید بیانگر سیری دستیار شخصی آیفون شما باشد. البته قابل کتمان نیست که بیشتر شبیه آرنولد در سری فیلم‌های ترمیناتور شده است.

face-iphone-case

اما نکته اصلی که باقی می‌ماند این است که سازندگان آن هنگام تولید این محصول چرا به فکر این نبوده‌اند که این قاب کل گوشی را خواهد پوشاند و مانع دسترسی شما به صفحه نمایش خواهد شد!؟

برای خنده بریم زندان!

تصور کنید در خیابان در حال قدم زدن هستید و ناگهان فردی را میبنید که اسلحه ای را کنار گوشش گرفته و در حال صحبت کردن است! اگر به سادگی از کنار این قضیه رد نشوید، مطمئنا با پلیس تماس خواهید گرفت.

gun-iphone-case

مطمئن هستم که سازندگان این محصول نیز چنین تفکری را داشته‌اند، یعنی این که شما را با این قاب تحویل قانون بدهند، چون کمی غیر قابل باور است که چند کوته‌فکر چنین قابی را بدون قصد خاصی ساخته باشند!

دستمو بگیر تو دستت آیفون!

مطمئنا حس خوبی دارد وقتی شما همراه با فرد خاصی دست در دست در پیاده‌روها قدم بزنید، نه؟ سازندگان این قاب نیز ظاهرا آدم‌های با محبتی بوده‌اند و لطف کرده‌ و برای زمان‌های تنهایی شما همدم مصنوعی اندیشیده‌اند.

hand-iphone-case

البته نمی‌دانم چرا انقدر این دست کوچک است ، بیشتر شبیه دست یک فرد 12 ساله است که قصد دارد شما را از تماس گرفتن باز دارد. شاید قرار است دست در دست یک بچه بگذارید!؟

خرچنگ با دوغ و آیفون اضافه!

این قاب شاید به درد سفرهای کنار دریا بخورد! حداقل به درد ترساندن دیگران می‌خورد، یا اگر کمی آشپزی بلد باشید میتوانید با بردن مواد مورد نظر همراه خود غذای خوشمزه‌ای درست کنید. حتی تصور اینکه این قاب چندش‌آور را کنار گوشتان بگیرید هم سخت است، چه برسد به وقتی که بخواهید یک ساعت نیز با گوشی خود Fruit Ninja بازی کنید.

lobster-iphone-case

در ضمن اگر خدایی ناکرده این محصول را خریداری کردید خواستان باشد که آن را در یک رستوران بر روی میز نگذارید، ممکن است که گارسون آن را اشتباهی به عنوان غذا به داخل آشپزخانه ببرد.

چطوری گوشی را دو انگشتی بردارید!

با کمک این قاب می‌توانید با حرکت دادن دو انگشت خود به داخل این بینی مجازی به راحتی آیفون را بلند کنید و کنار گوشتان بگیرید.

nose-picker-iphone-case1

فکر کنم این محصول برای کسانی که دلشان می‌خواهد در یک جشن تولد مضحکه عام و خاص باشند و دل حضار را شاد کنند، محصول بسیار مناسبی است.

خوره بازی‌ها به گوش باشید

واقعا کسی نمی‌تواند این حقیقت را کتمان کند که کنسول پلی‌استیشن یک سونی دنیای بازی را متحول کرد. همه ما خاطرات عجیبی را با این کنسول داشتیم ، چه شب‌ها که کل فامیل دور هم جمع میشدیم و Metal Slug و Fifa 98 بازی می‌کردیم!

playstation-iphone-case

سازندگان این قاب محافظ نیز یاد نوستالژی‌های ما کرده‌اند و این محصول خوش دست! و جمع و جور! را ساخته‌اند. البته معلوم نیست با استفاده از این قاب، گوشی شما هنوز اپل می ماند یا تبدیل به یک اکسپریا سونی می‌شود؟

آیفونی در قامت نهنگ

موبی دیک را یادتان هست؟ داستان نهنگ و ملوان؟ خب اگر عاشق موبی دیک هستید مطمئنا این قاب برای شما ساخته شده است، فقط سوال اصلی نویسنده این است که این قاب دقیقا کجای جیب جا می‌شود و کاربر چگونه باید با برآمدگی های این قاب کنار بیاید؟

whale-iphone-case

مطمئنا بعد از ساخت این قاب تعداد کثیری از کاربران آیفون به گوشی‌هایی روی خواهند آورد که به راحتی از جیب خارج می‌شوند!

خلافکاری حال کن!

شما هم اگر عاشق پنجه بوکس هستید، مطمئنا از این محصول خوشتان خواهد آمد! البته نمی‌دانم دلتان می آید که محصولی لوکس همچون آیفون را به پنجه بوکس خود تبدیل کنید.

knuckle-iphone-case

به هر صورت محصولاتی همچون تلفن‌های قدیمی نوکیا هنوز کم و بیش در بازار ایران پیدا می‌شوند و می‌توان از آنها به عنوان پاره آجر استفاده کرد!

Source: Digital Trends

پایان مطلب/

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. danniel می‌گوید

    kheily jaleb bod tank u

  2. رضا می‌گوید

    خیلی باحال بود دمت گرم نویسنده

  3. میترا می‌گوید

    اه اه اون دماغه چقدر چندش بود

    1. سام می‌گوید

      منم چندشم شد باهات موافقم

  4. مسعود می‌گوید

    جالب بود