مسابقه عکس و فیلم رایتل با موضوع ماه مبارک رمضان به نفع کودکان مبتلا به سرطان

در این مسابقه رایتل علاوه بر اهدای جوایز نفیس به آثاری که بیشترین رای از دیدگاه مخاطبین را کسب کرده‌اند، به ازای هر 10 هزار رای مثبت ( لایک ) به هر اثر، یکی از آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور را برآورده می‌کند.

0

فارنت: رایتل تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه در ایران همزمان با ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه با عنوان یک ماه کامل کرده است.
به گزارش روابط عمومی رایتل، در طول ماه مبارک رمضان، تمامی هموطنان عزیز می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های تولیدی خود را با موضوع ماه مبارک رمضان، در دو وب سایت آپارات و لنزور بارگذاری کرده و اثر خود را در معرض داوری بازدید کنندگان این وب سایت‌ها قرار دهند.

rightel-banner-ramadanfilm
رایتل علاوه بر اهدای جوایز نفیس به آثاری که بیشترین رای از دیدگاه مخاطبین را کسب کرده‌اند، به ازای هر 10 هزار رای مثبت ( لایک ) به هر اثر، یکی از آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان موسسه خیریه بهنام دهش پور را برآورده می‌کند.
بر اساس این گزارش، علاقه مندان به شرکت در مسابقه فیلم کوتاه رایتل می‌توانند به وب سایت آپارات به آدرس www.aparat.com مراجعه و پس از انجام مراحل ثبت نام و عضویت، ویدیو تولیدی خود را در صفحه مسابقه به نشانی www.aparat.com/mahekamel  آپلود کرده و با اشتراک آدرس ویدیو خود نظر مخاطبین را کسب کنند.  همچنین علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه عکاسی می‌توانند با مراجعه به  وب سایت لنزور به آدرس www.lenzor.com  و انجام مراحل ثبت نام و عضویت، عکس‌های خود را در صفحه مسابقه به آدرس www.lenzor.com/mahekamel  آپلود کرده و آن را برای کسب رای به اشتراک بگذارند.
رایتل در پایان به شرکت کنندگانی که اثر آن‌ها بیشترین نظر را کسب کرده باشد، جوایز نفیسی اهدا می‌کند. در بخش فیلم به نفرات اول و دوم هرکدام یک سیم کارت دیتای رایتل و مودم نسل سوم به همراه  به یک دستگاه  iMac برای نفر اول و  یک دستگاه  MacBook Pro برای نفر دوم اهدا خواهد شد.  به نفر سوم نیز یک دستگاه iphone 5  و یک سیم کارت دائمی رایتل اهدا می‌شود.
در بخش عکاسی نیز نفرات اول تا سوم که بیشترین رای مخاطبین را به دست بیاورند، علاوه بر یک سیم کارت دیتا و مودم نسل سوم به ترتیب یک دستگاه دوربین Canon 6D (به همراه لنز)،  یک دستگاه دوربین Canon 700D و یک دستگاه دوربین Canon 650D اهدا می‌شود.
رایتل در نظر دارد به آن دسته از شرکت کنندگانی که آثار فاخری را ارسال کرده‌اند، اما نتوانسته اند امتیاز لازم را در بخش امتیازدهی کاربران به دست آورند نیز جوایزی اهدا نماید. داوری این بخش بر عهده اساتید مطرح عکاسی و فیلمسازی است. جایزه نفر برگزیده بخش فیلم کوتاه و همین طور نفر برگزیده بخش عکس از نگاه هیئت داوران، هر یک، یک دستگاه iPad  و یک سیم کارت دیتای رایتل خواهد بود.
طبق اعلام روابط عمومی رایتل، شرکت در این مسابقه برای عموم هم وطنان آزاد است. آثار نیز می‌توانند به صورت تک رنگ، سیاه و سفید و یا رنگی باشند، همچنین تمامی عکس‌ها باید فاقد قاب بوده و با فرمت jpg و با حجم حد اکثر 4 مگابایت ارسال شوند و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی نیز می‌بایست 30 ثانیه باشد.
لازم به ذکر است کودکان مبتلا به سرطان تحت حمایت خیریه بهنام دهش پور، آرزوهای خود را به یک درخت نمادین به نام “درخت آرزو” در خیریه  نصب می‌کنند و خیرین هر آرزویی را که مایل باشند برآورده می‌کنند.
پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.