یکصد سال تغییرات طراحی کفش‌های ورزشی را در این پوستر ببینید!

تولیدکنندگان کفش در سراسر دنیا، پس از عرضه مدل معروف Converse All Star در سال 1917، سیاست‌هایی برای تولید انبوه کفش کتانی در پیش گرفتند و طراحی‌های مرتبط با این محصول از آن زمان، دست‌خوش تغییرات زیادی شد. در این تصویر می‌توانید، تحولات و تغییرات طراحی کفش‌های ورزشی که در طول حدود یک قرن اتفاق افتاده را مشاهده کنید.

1

مطمئناً با انتخاب کتانی مناسب، ظاهر شما نیز شکیل‌تر خواهد بود. البته انتخاب کتانی تا حدی هم به سن و سال شما بستگی دارد. به عنوان مثال در دوران ابتدایی، کفش‌های برند Reebok Pumps انتخاب مناسبی است در حالی که در دوران راهنمایی قدیم! Jordans و در دوران دبیرستان Vans انتخاب‌های مناسبی به نظر می‌رسند و مطمئناً تغییر سلیقه در طول این مدت در انتخاب یک کتانی مناسب بی‌تأثیر نیست. در تصویر پائین می‌توانید تغییرات طراحی کفش‌های ورزشی در یک صد سال گذشته را ببینید.

تغییرات طراحی کفش‌های ورزشی

در نسخه کامل و چاپ شده این پوستر که 26 دلار قیمت دارد، می‌توانید تغییرات طراحی بر روی کفش‌ها را نیز بر روی 134 جفت کفش متفاوت از Air Jordan XIV Wu Tangs تا Puma Blaze و سایرین مشاهده کنید.

در طول این سال‌ها، بالا و پایین‌ها و تغییرات زیادی در طراحی کتانی‌ها شاهد بوده‌ایم اما نکته جالب آنست که Chunks همچنان پس از گذشت مدتی مدید، در بازار آمریکا خودنمایی می‌کند.

منبع gizmodo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ساحل می‌گوید

    جالب بودممنون