انتشار تصاویر سری جدید دروید موتورولا

ما می‌دانیم که موتورولا در حال آماده سازی خود برای معرفی گوشی Moto X است اما این تنها دستگاهی نیست که این شرکت تابعه گوگل برای رونمایی در تابستان آماده می‌کند.

0

فارنت: ما می‌دانیم که موتورولا در حال آماده سازی خود برای معرفی گوشی Moto X است. اما ظاهرا این تنها دستگاهی نیست که این شرکت تابعه گوگل برای رونمایی در تابستان آماده می‌کند.

motorola-droid-maxx

 به تازگی تصاویر جدید و جذابی از گوشی جدید موتورولا توسط اکانت توئیت معروف @evleaks منتشر شده است و با توجه به اظهارات این افشاء کننده سریالی، این سری گوشی دارای نام دروید است که در تصاویر به نظر می‌رسند دارای بدنه‌ای از پوشش کلوار خواهند بود و در ابتدا نیز تحت اپراتور ورایزون عرضه خواهند شد.

در ضمن اعلام شده است که این گوشی در 3 مدل مختلف و تحت تسلط کامل گوگل به بازار عرضه خواهد شد که طبق این توئیت این سری گوشی موتورولا در 3 سری DROID Ultra یا همان XT1080 ، DROID MAXX یا همان XT1080M و DROID Mini یا همان XT1030 که نسخه ارزان قیمت موتو بوده در کنار Moto X رونمایی خواهند شد.

Motorola Droid Maxx image leaks  capacitive buttons and Kevlar

طبق پیش‌بینی‌ها مراسم موتورولا و گوگل در تاریخ 11 جولای یعنی در ماه جاری میلادی صورت خواهد گرفت که باید منتظر بمانیم و ببینیم این بار پیش‌بینی افشاء کننده سریالی به وقوع خواهد پیوست یا خیر!

Source: androidauthority

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.