پسرک بی‌نام و نشان به iOS آمد + لینک دانلود

سرانجام سازنده بازی بسیار زیبای limbo یعنی استودیوی PlayDead به وعده خود عمل کرد و این بازی را در فروشگاه اپ استور عرضه کرد.

2

فارنت: سرانجام سازنده بازی بسیار زیبای limbo  یعنی استودیوی PlayDead به وعده خود عمل کرد و این بازی را در فروشگاه اپ استور عرضه کرد.

limbo ios

گفتنی است که این بازی به سبک سکوبازی دارای معماها و پازل‌های سرگرم کننده ای است و داستان یک پسرک بی نام و نشانی را روایت می‌کند که در طول بازی به دنبال خواهد گمشده خود است و در این راه دچار مرارت های فراوانی همچون مبارزه با موجودات شیطانی و البته حل معماهای بسیار سخت بازی می‌شود که در این میان نباید از نقش انکار ناپذیر موسیقی و صداگذاری در هر چه دلهره آورتر شدن این بازی بی تفاوت گذشت.

limbo ios 3

شایان ذکر است که این بازی برای اولین بار در ژولای 2010 در شبکه ایکس باکس لایو منتشر شد و با موفقیت خیره کننده بازی به شبکه هایی همچون استیم و PSN راه یافت و حتی بر روی دیسک نیز به بازار عرضه شد.

به هر حال بازی Limbo  ثابت کرد که بدون گرافیک خیره کننده و حجم سرسام آور نیز می‌توان در دنیای بازی موفق بود.

limbo ios 2

 لینک فروشگاه آی تونز

لینک نسخه کرک شده  ( با تشکر از همکاران اپل اپس)

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پویا می‌گوید

    لینک آیتونز مربوط به Mac App store هست و Mac OS نه فروشگاه ios

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون بابت تذکرتون
      اصلاح شد