عکس و طرح‌هایی که احتمالا طراحی آیفون‌های جدید اپل را نشان می‌دهند

منابع معتبر تایید کرده‌اند که طرح‌های اولیه‌ای که منتشر شده کاملا طراحی آیفون ارزان قیمت جدید است و خیب طبیعتا این عکس سه‌بعدی که نیز بر مبنای همین طرح‌ها ساخته شده، می‌تواند واقعیت یابد.

1

فارنت: به تازگی عکسی سه‌بعدی منتشر شده که به گفته طراح آن بر مبنای طرح‌هایی که از گوشی موسوم به آیفون لایت به بیرون درز کرده، خلق شده و این عکس بنابر ادعای طراحی آن، نمایانگر نسل ارزان قیمت آیفون‌ها خواهد بود!

New-iPhone-render

منابع معتبر تایید کرده‌اند که طرح‌های اولیه‌ای که منتشر شده کاملا طراحی آیفون ارزان قیمت جدید است و خیب طبیعتا این عکس سه‌بعدی که نیز بر مبنای همین طرح‌ها ساخته شده، می‌تواند واقعیت یابد. بر اساس این طرح، این سری از آیفون نیز همانند آیفون 5 از صفحه نمایش 4 اینچ، دکمه Home و همچنین دوربین جلو برای مکالمه تصویری بهره می‌برد.

همچنین این طرح‌ها آیفون  5Sرا نیز در کنار آیفون ارزان قیمت نشان می‌دهند که طراحی همچون آیفون 5 دارد و طول آن نیز کمی از آیفون ارزان قیمت کوچک‌تر است و در طرح منتشر شده، آمده است که آیفون لایت حدود 0.8 میلیمتر از آیفون  5Sکه 7.70 میلیمتر ضخامت دارد، ضخیم‌تر است. همچنین آیفون ارزان قیمت لبه‌هایی گرد دارد ، مانند آی‌پاد کلاسیک!

iPhone-lite-01

طراحی کلی آیفون لایت همانند دیگر آیفون‌هاست. در زیر گوشی مکان قرار گرفتن جک هدفون، اسپیکرها، میکروفون و درگاه Lightning قرار دارد. در بالای  گوشی نیز مکان قرارگیری دکمه قفل است و دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت چپ دستگاه قرار دارند.

در پشت آیفون لایت یک دوربین iSight ، به همراه میکروفون و فلش LED دیده می‌شود. در آیفون ارزان قیمت تنها یک فلش تکی LED وجود دارد اما در آیفون  5S یک فلش دوتایی قرار دارد.

iPhone-lite-02

بعد از پخش شدن این طراحی‌ها، تعدادی از تولیدکنندگان کیس‌های آیفون، دست به کار شده اند و کیس هایی را در دست تولید قرار داده‌اند، اما باید اشاره کرد که در گذشته نیز تعدادی از تولیدکنندگان کیس‌ها بر سر همین قضیه ضرر بسیار زیادی را متحمل شده‌اند، به عنوان مثال شرکت HardCandy که در سال 2011 بر اساس طرح سه‌بعدی که از آیفون منتشر شده بود، 50 هزار دلار برای ساخت کیس هزینه کرد اما هیچگاه آن کیس‌ها به کار نیامدند چون طرح‌ها همگی دروغین بودند!

iPhone-lite-03

البته این خبر توسط سایت معتبر Appleinsider منتشر شده که عموما اخبارش نزدیک به حقیقت هستند.

گذشته از طراحی اطلاعات چندانی در مورد سخت‌افزار داخلی آیفون عرضه نشده و همچنین هنوز جنس بدنه که اعلام شده بود از پلاستیک ساخته خواهد شد به بیرون درز نکرده، در این صورت فعلا باید صبر پیشه کرد تا معرفی رسمی اپل!

Source: Appleinsider

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. body می‌گوید

    اپل که گفته بود فقط محصول باکیفیت تولید میکنیم و کاری با گوشی های ارزان نداریم.