Galaxy ACE روی عدد 3! رونمایی غیر رسمی و اولین تصویر از گلکسی ACE 3

Galaxy Ace 3 سامسونگ در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت عرضه خواهد شد و از پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتزی، یک گیگابایت رم و دوربین 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

1

فارنت: در سال 2011 شاهد عرضه Galaxy Ace از سوی سامسونگ بودیم ، درسال 2012 این شرکت کره‌ای  Galaxy Ace 2 را معرفی کرد و طبیعتا انتظار داریم در سال جاری میلادی شاهد معرفی Galaxy Ace 3 باشیم.

Galaxy-Ace-III

این گوشی اندرویدی جدید سامسونگ که با کد GT-S7270 عرضه خواهد شد، آنطور که بیان شده در دو مدل تک سیم کارت و دوسیم کار عرضه خواهد شد و از صفحه نمایش چهار اینچی WVGA بهره خواهد برد.

طبق اخبار منتشره ، این گوشی همراه از پردازنده دو هسته‌ای یک گیگاهرتز ، یک گیگابایت رم، دوربین 5 مگاپیکسلی، دوربین جلوی VGA و چهار گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌سازی (قابل افزایش با استفاده از مموری کارت ) بهره می‌برد. بلوتوث 4 ، وای‌ فای ، جی پی اس و درکنار آنها باتری 1500 میلی آمپر برساعت تکمیل کننده مشخصات آن هستند.

ابعاد این گوشی هوشمند نیز 121.2 در 62.7 در 9.79 میلی متر خواهد بود. رنگ بندی گوشی نیز شامل مشکی متالیک، قرمز ، سفید خواهد بود و البته هنوز هیچ اطلاعات موثقی در باره قیمت و زمان عرضه این گوشی ارائه نشده است اما احتمال می‌رود در سی‌ام خرداد ماه و در کنفرانس شرکت سامسونگ در لندن، شاهد معرفی رسمی این گوشی باشیم .

Source: Pocketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. body@ normal می‌گوید

    اه. سامسونگ کی ورشکست میشه، یه نفس راحت بکشیم.