توئیتر هر ماه پذیرای ۲ میلیارد توئیت است!

یکی از مدیران ارشد این وب سایت با اعلام این مطلب تاکید کرده است که روزانه 65 میلیون توئیت در این وب‌سایت منتشر می‌شود.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی‌تلگراف، “دیک کاستلو” مدیر ارشد وب‌سایت توئیتر از ارسال 65 میلیون توئیت در هر روز خبر داد.

این مدیر ارشد همچنین از ثبت‌نام روزانه 135 هزار کاربر جدید در این وب‌سایت خبر داده که البته این آمار بالا به خاطر راحتی ثبت‌نام و عدم درخواست اطلاعات شخصی در هنگام ثبت‌نام است.

مدیر توئیتر همچنین از برنامه گسترده این وب‌سایت میکروباگینگ برای برقراری ارتباط نزدیک کاربران با مقامات سیاسی واشنگتن و کاخ سفید خبر داده است.

کاستلو چندی پیش نیز از گسترش سرورهای توئیتر درانگلستان و همچنین بعد از آن در ژاپن خبر داده بود.

در ویکی‌پدیا آمده است که توییتر (Twitter) یک سرویس میکروبلاگینگ است که با شعار چه کار می‌کنید؟ (What are you doing) پا به عرصه وجود گذاشت و در واقع این هدف اصلی توییتر بود که درحال حاضر دارای جایگزین‌هایی هم شده است.

یکی دیگر از شاخصه‌های توییتر محدود بودن به تایپ تنها ۱۴۰ کاراکتر است و این دو مشخصه به قدری بدیع و نو بود که به سرعت در بین کاربران اینترنتی به محبوبیت رسید.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.