وقتی سامسونگ تبلیغات اپل را هم با فتوشاپ اختصاصی می‌کند!

در کمپین تبلیغاتی جدید شرکت سامسونگ این شرکت تصویر یک مدل زن را به نمایش گذاشته که یک گوشی گلکسی اس 4 را در دست گرفته است و شادمانی خاصی از این موضوع در دل دارد! جدا از اینکه هر فردی با دیدن این تبلیغ به ساختگی بودن آن پی می‌برد اما اینکه سامسونگ با استفاده ناشیانه از فتوشاپ باز هم از اپل کپی کرده کمی ماجرا را جذاب می‌کند!

12

فارنت: دعوای حقوی اپل و سامسونگ ماهها و سال‌ها نقل محافل خبری بود و اگر چه این روزها به ظاهر این آتش فروکش کرده اما آخرین خبرها حکایت از آن داشت که اپل این بار برای طرح یک جنگ حقوقی جدید، گلکسی اس 4 سامسونگ را بهانه قرار داده است. صرف‌نظر از اینکه چه کسی در این ماجرا درست می‌گوید اخیرا در کمپین تبلیغاتی سامسونگ این شرکت دست به اقدام ناشیانه‌ای زده است که حداقل بیانگر آن است که سامسونگ نمی‌تواند بهانه‌ای بیاورد که حداقل در این تبلیغ از اپل کپی نکرده است!

pretty-woman-lying-on-the-sofa-holding-her-smartphone

در کمپین تبلیغاتی جدید شرکت سامسونگ این شرکت تصویر یک مدل زن را به نمایش گذاشته که یک گوشی گلکسی اس 4 را در دست گرفته است و شادمانی خاصی از این موضوع در دل دارد! جدا از اینکه هر فردی با دیدن این تبلیغ به ساختگی بودن آن پی می‌برد اما اینکه سامسونگ با استفاده ناشیانه از فتوشاپ باز هم از اپل کپی کرده کمی ماجرا را جذاب می‌کند!

samsungcopiesapple

در تصویر بالا به تصویر سمت راست و در داخل مک‌بوک‌ایر نگاه کنید: این تصویر یک مدل زن حرفه‌ایست که تصاویر تبلیغاتی بسیاری برای کالاها و محصولات مختلف در وب‌سایت شاتراستوک از او وجود دارد که می‌توانید نتایج آن را اینجا ببینید. در سمت چپ هم تصویر بکار گرفته شده توسط کمپیمن تبلیغاتی شرکت سامسونگ برای گلکسی اس 4 را می‌بینید. بله! دقیقا همان تصویر است با این تفاوت که آیفون 3G این خانم با یک گلکسی اس 4 جابجا شده است! نمی‌دانم شاید سامسونگ نتوانسته هیچ مدل زنی را که گلکسی اس 4 دوست داشته باشد برای تبلیغ پیدا کند! نظر شما چیست؟

Source: Gizmodo via samsungcopiesapple

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

12 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    بهتره شما هم وارد این اخبار حاشیه ای نشید .
    واقعا به نظرتون یه همچین شرکت معتبری میاد یه همچین کار ناشیانه ای انجام بده ؟! یعنی بره تبلیغ یه همچین محصول خوب وحرفه ای، یه همچین شرکت معتبری میاد بره یک محصولی که کلی زحمت رووش کشیده کمپین تبلیغاتی خودشو به این صورت با یک عکس 5-6 دلاری و با ترکیب خیلی غیرحرفه ای این کار رو انجام بده ؟!
    اصلا لوگو و شعار سامسونگ کو ؟!
    اینا اگه سیاست خود اپل نباشه به نظر من 100 درصد کار یکی از همین شرکت ها و سایت های متعصب اپل .
    بی طرف صحبت کردم . محصولات هر دو شرکت رو میپسندم .

  2. مهرداد می‌گوید

    این عکس بطور رسمی از طرف سامسونگ ریلیز نشده چون اصلا” لوگوی سامسونگ روی بنر نیست تا اینجا یعنی خبر فقط برای جلب خواننده منتشر شده و از سایت وزینی مثل فارنت انتظار میره خبر های تاپ رو نشر بده ضمنا طرفدار های آتشین اپل بهتره کمی منطقی تر باشن و حد اقل اگر فقط یک دقیقه با GS4 در کنار گوشیشون کار کنن اینجوری متعصبانه مطلب نمینویسن.

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز
      این مطلب منبع معتبری مث گیزمودو رو داره که وارد بازی‌هایی که شما بهش اشاره دارید نمیشه و براش فرقی بین آیفون و گلکسی اس 4 و .. وجود نداره

  3. خودم! می‌گوید

    خبر جالیه.اون عکس هم خیلی ضایع فتوشاپ شده! میدادن به من بهتر درستش میکردم!! ((:
    منبع خبر هم خیلی جالبه: Gizmodo via samsungcopiesapple
    گیزمودو رو ولش ولی این samsungcopiesapple دیگه خیلی خیلی جالبه! D:

    1. خودت می‌گوید

      این که گفتی گیزمودو رو بی خیالش اهمیت حرف های شما رو می رسونه! :)

  4. ehsan می‌گوید

    اون شرکت اپل هستش که عکاس اختصاصی خودش رو داره،از سامسونگ بیشتر از این هم انتظار نمیره

  5. saleh می‌گوید

    chera cherto pert link mikoniiiiiiiiiiiiiiid aslan man tahghigh kardam samsung hamchin tablighi nakarde ba in matalebe doroghiton mikhaen amare bazdido bala bebbarin khejalat dare

    1. رضا می‌گوید

      معرفی می کنم صالح خان هستن.. وکیل مدافع سامسونگ!!

    2. Mahyar می‌گوید

      نه بابا هست! بین تبلیغات یخچال ها بگردی پیدا می کنی! :)))

  6. body می‌گوید

    از سامسونگ بیشتراز اینم نمیشه انتظار داشت- @«)

  7. ali می‌گوید

    بعد اصلآ این احتمال نمیدین که شاید سامسونگ این خانومو استخدام کرده باشه واسه تبلیغ یا این خانومم پتنت apple
    هستش :D

    1. ميرزا می‌گوید

      بعد شما هم به این فکر نکردی که چرا باید دقیقا همین ژست تکرار بشه؟ یا مثلا خانومه بعد از آیفون 3G اصلا تکون نخورده باشه از جاش؟ شاید این یه فناوریه که پتنت سامسونگه هان؟