Call Of Duty: Ghosts این بار نوبت رونمایی رسمی از نسخه ارواح است!

بعد از تصمیم این شرکت برای انتشار بازی‌های Modern Warefare و Black Ops، همگان انتظار داشتند سری جدید بازی‌های منتشر شده هم پیشوند Modern Warefare را یدک بکشد اما توسعه‌دهندگان این بازی تصمیم گرفتند نامی دیگر را برگزینند، نامی که احتمالا سری جدیدی از این بازی را نیز درپی خواهد‌داشت.

5

فارنت: بعد از حجم وسیعی از عکس‌ها، تیزرها و فرضیات منتشره در فضای وب، بالاخره شرکت اکتیویژن، سری جدید بازی Call Of Duty را با نام Ghosts منتشرکرد.

بعد از تصمیم این شرکت برای انتشار بازی‌های Modern Warefare و Black Ops، همگان انتظار داشتند سری جدید بازی‌های منتشر شده هم پیشوند Modern Warefare را یدک بکشد اما توسعه‌دهندگان این بازی تصمیم گرفتند نامی دیگر را برگزینند، نامی که احتمالا سری جدیدی از این بازی را نیز درپی خواهد‌ داشت.

اطلاعات بیشتری درحال حاضر دردسترس نیست، اما Ghosts داستانی کاملا متفاوت را درکنار تنظیمات و شخصیت‌هایی متفاوت در مقایسه با نسخه‌های پیشین دربر خواهد داشت. این سری نیز همچنان به عنوان یک بازی شخص اول دنبال خواهد شد و شما به عنوان سربازی که در این بازی به انجام وظیفه می‌پردازد به ایفای نقش خواهید پرداخت بنابراین نباید انتظار تفاوت پایه‌ای را دراین بازی داشت.

انتظار می‌رود عرضه این بازی از 14 آبان ماه سال جاری آغاز شود. پلتفرم‌های اختصاصی این بازی هم PS3، Xbox و  PCخواهند بود و به نظر می‌رسد این بازی برای کنسول بازی نینتندو وی یو عرضه نخواهد شد.

Source : gsmarena

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. body می‌گوید

    این به احتمال زیاد برای ps4 و xbox one هم بیاد.

  2. محسن می‌گوید

    سلام خسته نباشید ممنون از این همه مطالب جالب که تو سایت گذاشتید لطفا میشه تحقیق کنید که شرکت اکتیویژن شماره جدیدی از بازی کال او دیو تی ورد وارر یا همون جنگ جهانی رو تولید میکنن ممنون از لطفتون

  3. سیاوش می‌گوید

    من تا سال 93 خسته میشم اما چون بازی بازی call of duty است حاضرم تا آخر عمرمم منتظرش بمونم

  4. حامد می‌گوید

    منتظرش میمونم

  5. Body می‌گوید

    جالبه .امیدوارم زودتر بیاد. مرسی از خبر.
    راستی یه پیشنهادم برای بازدیدکنندگان فارنت دارم: دوستان با اینکه تعداد بازدید ازین سایت خیلی زیاده ولی متاسفانه تعداد نظرات کم. مطلبی که میخونید، نظر هم بدید.ویه نصیحت ،هیچ وقت برگه رو سفید ندید.هرچی بلدید بنویسید ، شاید قبول نمره قبولی گرفتید . درضمن تقلبم نکنید.
    فارنت عزیز بسیار تشکر . راستی خبر زن مصنوعی چینی رو شنیدید.؟ لطفا بذارید.بالاخره اونم اخبار تکنولوژیه دیگه.خخخخ-داغ داغ-مرسی