رکورد فروش عجیب Xiaomi M2S؛ رقیب سرسخت گلکسی اس 4

این گوشی هوشمند مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده ای دارد و از پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon 600، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایشی 4.3 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد.

6

فارنت: Xiaomi با فروش 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند M2S در 45 ثانیه همه را انگشت به دهان نگه داشت!

این گوشی هوشمند که مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده ای نیز دارد، از پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتزی Snapdragon 600، 2 گیگابایت رم و صفحه نمایشی 4.3 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد. نسخه 16 گیگابایتی به دوربین 8 مگاپیکسلی و نسخه 32 گیگابایتی به دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز است.

XiaomiMi2S

 Xiaomi حتی ادعا می‌کند محصول ساخته شده این شرکت از گلکسی اس 4 سامسونگ (که از پردازنده مشابهی برخوردار است) سریع‌تر است. این ادعا شاید چندان بی‌راه نباشد چرا که این گوشی هوشمند در بنچمارک‌های Antutu توانسته امتیاز 25913 را به خود اختصاص دهد و این درحالیست که Galaxy S4 امتیاز 25446 را به خود اختصاص داده است.

البته نباید نادیده گرفت که M2S از تعداد پیکسل کمتری در صفحه نمایش بهره می‌برد و همین امر در نتایج این تست‌ها بی‌تاثیر نخواهد بود. با مشخصات بالا، آنچه که M2S برای کسب موفقیت در فروش نیاز داشت، قیمت پایه مناسب بود که خب از آن هم برخوردار بود.

Xiaomi-M2S

نسخه 16 گیگابایتی این گوشی 1999 یوان (323.45دلار) و نسخه 32 گیگابایتی، 2299 یوان (372.25دلار) قیمت‌گذاری شده است. با این قیمت شگفت‌انگیز، انتظار فروش بالا دور از دسترس نبود، هر چند که نباید امید چندانی به دیدن Xiaomi M2S در نواحی خارج از آسیا داشته باشیم. امیدواریم با عرضه این گوشی هوشمند درکشور عزیزمان و البته با قیمتی مناسب، دوستداران گوشی‌های هوشمند بتوانند از این محصول قدرتمند لذت ببرند.

Source : Androidauthority

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    وای خدای من کمپانی xiomi ورژن گوشی داده به بازار به نام xiomi mi3 که خیلی از گوشی های برتر دنیا سرتره خیلی زیباست و قدرتمند تو عمرم یه همچین گوشی ای ندیدم اگه بیاد ایران حتی حاضرم دو تومن هم بدم براش ولی به شرط اینکه پشتیبانی خوبیداشته باشه :)

  2. sajjad می‌گوید

    وقتی که سامسونگ چینیش باشه اپل هم لیبل چینش هم باشه ……….. خوب چین همه ی علم های گوشی های دیگه رو جمع میکنه ودر گوشی های خودش به کار میبره

    امیدوارم منظورمو رسونده باشم

    تازه این که چیزی نیست باید منتظر گوشی های دیگش باید باشیم که قراره رو دست اپل و سامسونگ بزنه

  3. Ehsan می‌گوید

    مشخصاتش که خیلی خوبه. اگه تو ایران 1500 هم باشه کمتر از s3 هست با مشخصات خیلی بهتر.
    راجع به باطری حرفی نزده؟

    کم کم باید بریم سراغ همین گوشی های چینی :|

  4. محمد می‌گوید

    یکی از دلایل موفقیتش وجود رام MIUI روی این گوشی هست که اگه باهاش کار کرده باشید بسیار زیبا و با امکانات متنوع هست.

    1. ar30 می‌گوید

      رام MIUI حرف نداره من رو desire از این رام استفاده میکنم .

  5. hasanhasanpoor می‌گوید

    حداقل قیمتش تو ایران 1500 هستش