توقف خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ در ایران از ابتدای خرداد ماه

سامسونگ با ارسال ایمیلی با عنوان اطلاعیه عمومی به کلیه اعضای ایرانی فروشگاه برنامه تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت، سامسونگ اپس، اعلام کرد که خدمات این فروشگاه به کاربران ایرانی از ابتدای خرداد ماه متوقف خواهد شد.

23

فارنت: سامسونگ با ارسال ایمیلی با عنوان اطلاعیه عمومی به کلیه اعضای ایرانی فروشگاه برنامه تلفن‌های همراه هوشمند این شرکت، سامسونگ اپس، اعلام کرد که خدمات این فروشگاه به کاربران ایرانی از ابتدای خرداد ماه متوقف خواهد شد.

در ایمیل ارسال شده به کاربران آمده است با اعلام اینکه خدمات برنامه‌های کاربردی سامسونگ به جهت برخی موانع حقوقی موقتاً متوقف خواهد شد، از تاریخ شروع دوباره این خدمات و یا موانع حقوقی مورد نظر این شرکت سخنی به میان نیامده است اما در هر صورت با توجه به محدودیت‌های تجاری موجود احتمالا این شرکت نیز رویه پلی استور گوگل را در پیش گرفته است!

Samsung-Apps-Iran

سامسونگ در ایمیل ارسالی خود همچنین با تاکید بر اینکه پس از تاریخ اعلام شده امکان به‌روزرسانی برنامه‌های موجود بر روی گوشی‌های کاربران وجود نخواهد داشت، پیشنهاد داده تا کاربران پیش از تاریخ مذکور برنامه‌های کاربردی خود را به‌روزرسانی نمایند.

این شرکت همچنین برای محکم‌کاری توجه کاربران را به بندهایی از موافقتنامه استفاده ازاین فروشگاه (ماده 2 -10 و ماده 2-23) جلب کرده که در آن به ارسال اخطاریه قبلی برای کاربران در خصوص توقف خدمات برنامه‌های کاربردی اشاره شده است.

Samsung-Apps

سامسونگ در ابتدای حضور گوشی‌های هوشمند خود در بازار ایران و با توجه به محدودیت‌های موجود در اندروید مارکت گوگل در آن زمان سعی کرد با افتتاح فروشگاه ایران اپس توسط دفتر نمایندگی خود در ایران که تنها به گوشی‌های سامسونگ خدمات ارائه می‌کرد خلاء موجود را برطرف کند که دربرابر رقبای ایرانی خود چندان مورد اقبال قرار نگرفت.

در ادامه این روند و با افزایش برنامه‌های فروشگاه سامسونگ اپس، تابستان سال گذشته سامسونگ از امکان خرید برنامه‌های موجود در فروشگاه خود با استفاده از کارت‌های شتاب توسط کاربران ایرانی خبر داد که سرویسی مناسب در مقایسه با سایر شرکت‌های حاضر در بازار تلفن همراه ایران به حساب می‌آید.

حالا با توجه به وضعیت به‌وجود آمده و قطع این سرویس، اگر چه عموما کاربران به خرید و استفاده از مارکت‌های داخلی اعتماد بیشتری نشان می‌دادند اما در هر حال این موضوع به نظر می‌تواند تهدیدی برای سامسونگ به عنوان اولین برند بازار گوشی‌های هوشمند ایران در برابر سایر رقبا باشد.

راستی سامسونگ در انتهای ایمیل خود نوشته است!: “پوزش ما را از بابت وضع پیش آمده بپذیرید”

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

23 نظر برای این مطلب
  1. لیلا می‌گوید

    ای بابا من از قافله عقب بودم دیر خبر دار شدم چند روز پیش رم گوشیم کامل پاک شد امروز اومدم برنامه هامو دوباره دانلود کنم بخصوص برنامه gps که خیلی استفاده داشت با این وضعیت اقتصادی نمیشه گوشی جدید خرید باید با همون برنامه های قابل نصب جاوا بسازیم؟؟؟؟!!!

  2. danger می‌گوید

    واقعا سامسونگ اپس برنامه های خوبی رو ارائه میداد حیف که دیگه نمیتونیم ازش استفاده کنیم من که یکی از طرفداراش بودم و همیشه از برنامه هاش استفاده میکردم

  3. مجید می‌گوید

    زنده باد ایفون که هیچ محدودیت نداره.
    ایفون یعنی اخرین خرید گوشی شما…

  4. Siavash می‌گوید

    از طریق گوگل یا سایت سامسونگ ایران جستجو کنید به فارسی؛
    “تنظیمات اشتراک اتصال app برای samsung GT-S5233T”
    **دقت کنید!
    1.به جای GT-S5233T مدل گوشی خود را بطور کاملبنویسید.
    ===
    2.با توجه به سیستم جستجو در قبال کارآیی بهتر نسبت به تعداد کلماتی که در ابتدا می نویسیم، در ابتدا می توان؛
    کلمات “اشتراک اتصال” را ننوشته و اگر جواب خاصدریافت نکردیم که آن کلمات را اضافه می کنیم!
    ===
    3.سیستم Safe search گوگل خود را در قسمت تنظیمات به NO یا FREE و همچین کلماتی که حذف فیلترینگ” جستجو گوگل ر داشته باشد،انجام دهید!
    ======***======
    هدف؛
    تغییر تنظیمات هدفمند و تابع ایران،،

    ..به تنظیمات منطقه ای می باشد!
    <ایران قبلا،یک منطقه مهم خدماتی و فروش سامسونگ بوده که دفاتر برخی از کشورهای همسایه هم بطور کلی و کلان از اینجا ،هماهنگ یا تنظیم بازار" می شد!
    اما الان خود ایران به زیر مجموعه منطقه ی دیگری که احتمالا هند یا اماراتانتقال داده شده و آنهم نه بصورت تعهد خدماتی! ،که بصورت معلق و در حال خاموش، قطع قرارداد تعهدات یکطرفه صورت گرفته است!>
    ==========
    جای تأسف برای خوردن غم در قبال تحقیر ایرانی بوسیله سوپ جنین آدمخواران شرقیست!

  5. فاطمه می‌گوید

    وای پس چیکار کنیم اگه دروغه پس را من میخوام سامسونگ اپز رو واز کنم میگه خدمات در دسترس نیست من یجا شنیدم که میگن منطقه رو نباید ایران زد تو تنظیمات باید المان یا انگلیس زد ولی من نمیدونم چجوری اگه میدونید چجوری به منم بگید ممنون میشم

  6. محمد می‌گوید

    این خبر دروغ است
    امروز 11 خرداد من در حال استفاده از خدامات سامسونگ هستم
    هیچ خبر یا اعلامی از طرف سامسونگ هم نیامده
    بعضیها از این اخبار دروغ خوب پول در میاورند

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بد نبود توضیح میدادید خود شما از این موضوع چه سودی می‌برید!
      دوست عزیز این خبر رو نه تنها ما بلکه خیلی جاهای دیگه هم منتشر کردن و این خبر با استناد به ایمیلی که خود شرکت سامسونگ برای ایمیل یکی از نویسندگان ارسال کرده منتشر شده است.
      بد نیست قبل از اظهار نظر کمی هم فکر کنیم!

    2. حسین می‌گوید

      خبر درست یا نادرست دیگه تو گوشی من که سامسونگه کار نمیکنه .اشکال از سامسونگ نیست اشکال از ما خریداران ایرانی که میریم این گوشی های آشغالو میخریم صد بار توبه کردم از محصولات سامسونگ نخرم .

  7. بازار موبایل می‌گوید

    پس از این خبر قیمت گوشی های سامسونگ افزایش خواهد یافت ماکه تا حالا از اشون نرم فزار نخریدیم اینم روش با یک فیلتر شکن توپ و تغییر ip ایران به راحتی میشه باهاش کار کرد

    1. raz می‌گوید

      من با شما موافقم با این کار این گوشی های سامسونگ گرون میشن

      1. مجنون می‌گوید

        چرا گرون میشن؟

  8. منوچهر می‌گوید

    نصف رضایت من از سامسونگ بخاطر این بود که تحویلمون می گرفت و میشد راحت از برنامه هاش استفاده کرد
    حالا….
    چشم امیدم به اتمام تحریماست
    البته من ناامید نیستم به 1793 سال دیگه امید دارم

  9. امید می‌گوید

    لعنتی ها

  10. hasanhasanpoor می‌گوید

    امیدوارم که این اتفاق نیوفته من استورش رو دوست داشتم

  11. میثاق می‌گوید

    اولین میخ بر تابوت سامسونگ در بازار موبایل ایران

    1. منصور می‌گوید

      چرا الکی شلوغش می کنید؟ فعلا که گفته موقته! اصلا در نظر می گیریم که راه نیفتاده بود
      مث بقیه گوشی های درپیت که شما طرفدارشی!

  12. مهرداد می‌گوید

    تا چند وقت دیگه سونی کل بازار ایران رو دستش می گیره. البته ال جی هم داره یه کارایی می کنه

  13. مجید می‌گوید

    زنده باد سونی

    1. موتومن می‌گوید

      مگه سونی اپلیکیشن استور داره؟

      1. Goldenstarc می‌گوید

        دست شما درد نکنه … !

        sony select

    2. محمدرضا حیدری می‌گوید

      با نظرت موافقم

  14. کوروش می‌گوید

    ممنون از خبررسانی.

  15. مهیار می‌گوید

    من که از اول از فروشگاهش استفاده نمی کردم اما با این وضعیت بعید نیست چند وقت دیگه مثل نوکیا از گارانتی و .. هم خبری نباشه.