«بازی» محبوب‌ترین برنامه در تلفن‌های همراه

بر طبق نظر سنجی موسسه نیلسن ،محبوب‌ترین برنامه در موبایل برنامه فیس‌بوک است.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی “Tgdaily” ،بر اساس تحقیقات انجام شده بازی‌های تلفن همراه پرطرفدارترین برنامه‌های موبایل هستند.

بر طبق تحقیقات موسسه نیلسن برنامه‌های پرطرفدار در تلفن‌های همراه برنامه فیس‌بوک،نقشه‌های گوگل و برنامه‌های مربوط به کانال آب و هوا هستند.

در وبلاگ رسمی موسسه نیلسن در این مورد آمده است:”شرکت اپل با طیف وسیعی از برنامه و بازی برای آیفون در این زمینه دست نیافتنی است و البته بلک بری و آندروئید نیز با افتتحاح فروشگاه آنلاین نرم افزاری در تدارک رساندن خود به آیتونز اپل هستندو ما انتظار داریم که رشد تلفن‌های همراه هوشمند در آمریکا از تلفن‌های معمولی در سال 2011 پیشی بگیرد و بالطبع برنامه‌های موبایل نیز پیشرفت خواهند کرد”.

موسسه نیلسن برای بررسی این آمار با راه اندازی طرح “App Playbook” به بررسی بیش از 4200 کاربر تلفن همراه پرداخته است که در 30 روز گذشته حداقل یک برنامه را خریداری کرده بودند.

دیگر یافته های مهم این تحقیقات عبارت است از:

-شبکه های اجتماعی:محبوب‌ترین برنامه فیس‌بوک است و البته شبکه های اجتماعی “مای‌اسپیس”در میان نوجوانان و LinkedIn”” در میان بزرگسالان با رنج سنی 25-44 سال محبوب‌تر است

-بیشترین برنامه آب و هوایی با گستردگی 58 درصد مربوط به وب سایت “Weather Channel” است.

– بیشترین وب سایت خرید اینترنتی آمازون با 57 درصد و بعد از آن نیز eBay با 41 درصد قرار دارد.

– بیشترین سرویس موسیقی مورد تقاضا سرویس موسیقی آیتونز شرکت اپل است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.