اندرویدی‌ها حالا بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام را تشکیل می‌دهند!

امروز قرار است فیس‌بوک، غول شبکه‌های اجتماعی، اولین تلفن همراه با نسخه اندروید با محوریت شبکه اجتماعی فیس‌بوک را عرضه کند. اقدامی که خواه یا ناخواه به افزایش بیش از پیش جمعیت اندرویدی‌های اینستاگرام کمک خواهد کرد.

0

فارنت: مطمئنا یادتان هست آن زمان که نسخه اندروید اپلیکیشن اینستاگرام عرضه شده بود برخی طرفداران این برنامه که تا آن موقع همگی از اهالی iOS‌ بودند دست به اعتراض زدند که عرضه نسخه اندروید این برنامه به کاهش کیفیت عکس‌های این برنامه منجر شده و به این برنامه لطمه خواهد زد.

instagram-android

حالا صرف‌نظر از خرید این برنامه توسط فیس‌بوک شاید نگرانی طرفداران iOS اکنون بیشتر جلوه کند چرا که اینستاگرام در وبلاگ خود اعلام کرده که جمعیت اندرویدی‌های این برنامه از 50 درصد کل کاربران این برنامه گذشته و می‌توان گفت کاربران اندروید توانسته‌اند اکثریت را در جامعه اینستاگرامی‌ها بدست آورند.

این شاید نشانه دیگری از این موضوع باشد که اندروید همچنان در حال افزایش جمعیت خود است. حالا امروز قرار است فیس‌بوک، غول شبکه‌های اجتماعی، اولین تلفن همراه با نسخه اندروید با محوریت شبکه اجتماعی فیس‌بوک را عرضه کند. اقدامی که خواه یا ناخواه به افزایش بیش از پیش جمعیت اندرویدی‌های اینستاگرام کمک خواهد کرد.

Source: PhoneArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.