فروش «24میلیون» آیفونHD در سال 2010

صفحه نمایش جدید IPS از صفحه نمایشهای قبلی باریک تر بوده و سبب استفاده شرکت اپل از باطری بزرگتر خواهد شد.

0

به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی تک اسپوت،وب سایت معتبر “Foxconn”  تخمین زده است که در سال 2010 شرکت اپل تا 24 میلیون آیفون نسل را به فروش می‌رساند.

بر طبق ادعای این شرکت، شرکت اپل در نیمه اول سال 2010 بیش از 4.5 میلیون آیفون نسل بعد را به فروش رسانده و بقیه این مقدار را در ادامه سال به فروش خواهد رساند.

انتظار می‌رود که شرکت اپل آیفون نسل بعد را در تاریخ 7 زوئن در کنفرانس سالانه WWDC معرفی کند.

جدیدترین اطلاعات منتشر شده در باره سخت افزار آیفون نسل بعد حاکی از بکار رفتن پردازنده یک گیگاهرتزی ARM Cortex A8 و 512 مگابایت رم همانند آیفون 3GS است.

تکنولوژی جدید به کار رفته در صفحه نمایش که از جنس  IPS است 33 درصد از آیفون‌های قبلی باریک‌تر بوده و این فناوری باعث استفاده از باطری بزرگتر و در نتیجه ظرفیت بیشتر خواهد بود.

گفتنی است که در آیفون نسل بعد قرار است از چیپ‌های گرافیکی “”PowerVR SGX540 استفاده شود که قادر است تا 90 میلیون عملکرد  را در هر ثانیه پردازش کند و در حقیقت ما شاهد یک چیپ گرافیکی هماهنگ با پردازنده مرکزی یا همان CPU-GPU خواهیم بود که در رایانه‌های امروزی دیگر در حال متداول شدن است.

البته هنوز کشمکش اپل و وب‌سایت گیزمودو برای پس گرفتن آیفون نسل بعد ادامه دارد و به تازگی استیوجابز شخصا اقدام به بازپس گیری آیفون نسل بعد اقدام کرده است.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.