آی‌پد 128 گیگابایتی؛ نسخه جدید آی‌پد برای کاربران واقعا خاص!

مطمئنا اپل هم انتظار ندارد کاربران عادی این دستگاه را خریداری کنند مگر اینکه به عنوان مثال شما یک طراح باشید و بخواهید همه طراحی‌های تکمیل شده با نرم‌افزاری مانند AutoCAD را همراه خود داشته باشید.

1

فارنت: همان‌طورکه انتظار می‌رود اپل امروز بالاخره پرده از آی‌پد 128 گیگابایتی برداشت و البته شانس شما برای خرید این دستگاه، همچنان صفراست.

آی‌پد جدید مانند برادرش از صفحه نمایش رتینا و البته طراحی مشابه بهره می‌برد و حتی قطعات داخلی دستگاه هم مشابهند. تنها تفاوت قابل توجه، استفاده از فضای ذخیره‌سازی بزرگتر است. فضایی بیشتر از انتظار کاربران از هرتبلتی که از این نظر مانند قیمت این دستگاه است که فراتز از انتظار هر کاربری است: 800 دلار برای نسخه وای‌فای و 930دلار برای نسخه 4G

iPad-128GB

باچنین مبلغی بهترین‌های بازار لپ تاپ و تبلت را می‌توانید تهیه کنید. اما اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از فضای کم آی‌پد خود ناراضی هستید فریب آهنگ دلنشین آی‌پد جدید را نخورید، زیرا این فضای ذخیره‌سازی واقعا بسیار زیاد است و درصورتی به کار شما می‌آید که بخواهید آرشیو موسیقی‌تان را هم همیشه همراه داشته باشید. شاید هم استفاده از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری (البته نه درکشور ما) یک گزینه جایگزین برای شما باشد.

مطمئنا اپل هم انتظار ندارد کاربران عادی این دستگاه را خریداری کنند مگر اینکه به عنوان مثال شما یک طراح باشید و بخواهید همه طراحی‌های تکمیل شده با نرم‌افزاری مانند AutoCAD را همراه خود داشته باشید. نهایتا این نسخه از آی‌پد هم مانند نسل پیشین خود در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود و شما از سه‌شنبه هفته آینده می‌توانید آنرا خریداری کنید.

Source : Gizmodo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرزاد می‌گوید

    اگه با قیمت دو سال پیش حساب کنی این آیپده می شد نهایت ۱.۱ میلیون، الان مردم دارن با ۲.۵ آیپد میگیرن، دردمونو به کی بگیم؟