انتشار اولین تصاویر از نسخه جدید رابط کاربری سنس اچ.تی.‌سی

این رابط کاربری ازمجموعه‌ای از آیکن‌های جدید و یک ویجت آب و هوا به همراه قسمت‌های جداگانه برای برنامه‌ها درصفحه اصلی گوشی تشکیل شده و به نظر می‌رسد رابط کاربری جدید ساده‌تر شده است.

1

فارنت : درست چند روز پس از انتشار تصاویری از HTC M7، تصاویری از رابط کاربری نسخه 5.0 اچ.تی.سی به طور غیررسمی منتشر شده است. این تصاویر که توسط یک کاربر چینی درشبکه اجتماعی Weibo منتشرشده، تصویری از Droid DNA است که از رابط کاربری عجیبی که سنس جدید نام دارد بهره می‌برد.

htc-sense-5-screenshots-leak-01

این رابط کاربری ازمجموعه‌ای از آیکن‌های جدید و یک ویجت آب و هوا  به همراه قسمت‌های جداگانه برای برنامه‌ها درصفحه اصلی گوشی تشکیل شده و به نظر می‌رسد رابط کاربری جدید ساده‌تر شده است. کاربر منتشرکننده این تصاویر ادعا می‌کند این دستگاه از سنس 5 بر روی اندروید 4.1 بهره می‌برد.

HTC_Sense

[nggallery id=35]

در همین حال کاربران انجمن XDA هم تصاویری از اجرای سنس 5.0 بر روی Droid DNA منتشرکرده‌اند که البته این تصاویر به واسطه رامی که از HTC M7 برای Droid DNA  پورت (تبدیل‌) شده تهیه شده‌اند.

درحالی که این کاربران درحال تست اینترفیس جدید اچ‌.تی.‌سی هستند، هنوز مشخص نیست این شرکت چه موقع به طور رسمی این نسخه جدید از رابط کاربری را معرفی خواهدکرد. نزدیکترین حدس، معرفی این رابط کاربری در کنگره جهانی موبایل امسال در اسپانیا است یعنی تقریبا یک ماه دیگر!

Source: Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. amir می‌گوید

    نیگا لامصب