اسکایپ پیداکردن تماس‌های رایگان را ساده‌تر کرد

با عرضه روزرسانی جدید اسکایپ، امکان پیدا کردن سریع‌تر و آسانتر تماس‌های رایگان را به گونه‌ای ساده فراهم شده است. در این روش اسکایپ از روش نوشتن کلمه FREE با رنگ قرمز درکنار شماره تماس‌های رایگان استفاده کرده است.

0

فارنت: اسکایپ امروز، به‌روزرسانی جذابی را برای قابلیت Skype Click to Call عرضه کرد. اسکایپ، نسخه 6.5 برنامه Click to Call را برای سیستم عامل ویندوز و نسخه 2.4 را برای سیستم عامل مک منتشرکرد.

این به روزرسانی برای کاربران سیستم عامل‌های مزبور، امکان پیدا کردن سریع‌تر و آسانتر تماس‌های رایگان را به گونه‌ای ساده فراهم می‌کند .اسکایپ از روش نوشتن کلمه FREE بارنگ قرمز درکنار شماره تماس‌های رایگان استفاده کرده است.

همانطور که درتصویر زیر مشاهده می‌کنید، درکنار شماره (650)323-5555 عبارت “FREE”نوشته شده است. این به‌روزرسانی کوچک، واقعا کاربردی است مخصوصا اگر زمان برای شما اهمیت خاصی داشته باشد. مرورگرهای فایرفاکس 18 و کروم 23 نیز به امکان پشتیبانی از قابلیت Click to Call مجهز شده‌اند.

Click-to-Call

همچنین اسکایپ درحال سازگار کردن این قابلیت با جدیدترین نسخه سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز 8 است. البته تمام ملاحظات مربوطه به شخصی‌سازی و کارایی بهتر و بهبودهای پایداری برنامه نیز مدنظر قرار گرفته‌اند.

 از اینجا می‌توانید Click to Call را دانلود کنید.

 

Source : Ubergizmo

پایان مطلب /

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.