همکاری مایکروسافت و LG برای تولید بازی ۳بعدی «XBOX360»

شرکت ال-جی در حال همنکاری با مایکروسافت برای تولید بازی 3 بعدی به همراه عرضه تلویزیون مخصوص است.

0

به گزارش فارنت و به نقل ا زپایگاه اینترنتی “تک اسپوت”، شرکت ال-جی در حال همکاری با شرکت مایکروسافت برای توسعه بازی‌های 3 بعدی برای کنسول ایکس باکس  360است.

این همکاری به احتمال فراوان بر اثر فشار رقیب همیشگی یعنی شرکت سونی و  کنسول PS3 این شرکت بوده است که سونی با ارائه یک بروز رسان برای کنسول PS3 امکان اجرای بازی‌های 3 بعدی را به این کنسول افزود که این بازیها قرار است با عرضه جهانی تلویزیون سونی براویا 3 بعدی در ماه آینده میلادی به بازار عرضه شوند.

مایکروسافت و ال-جی تصمیم گرفته اند همانند سونی بازی‌های 3 بعدی را با فروش تلویزیون 3 بعدی ال-جی همزمان کنند و البته نخستین فروش این بازی‌های 3 بعدی در کشور کره جنوبی خواهد بود  که به همراه تلویزیون 3 بعدی LX5900 3DTV ارائه خواهند شد.

جزئیات بیتشر را از این همکاری و چگونگی اجرای بازی‌های 3 بعدی بر روی کنسول ایکس باکس 360 در کنفرانس E3 که در 15 تا 17 زوئن برگزار می‌شود اعلام خواهد شد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.