این ساعت هوشمند شما را از روی نبض‌تان می‌شناسد!

سنسور ECG استفاده شده در پشت ساعت به آن این امکان را می‌دهد که الگوی منحصربه فرد نبض صاحب خود را تشخیص دهد و درصورتی که شخصی بدون اجازه بخواهد از آن استفاده کند، خاموش خواهد شد.

0

فارنت: توشیبا درنمایشگاه CES 2013 نسخه اولیه‌ای از یک ساعت هوشمند OLED را معرفی کرد که با استفاده از نبض شخص استفاده کننده از این ساعت، صاحب خود را شناسایی می‌کند.

سنسور ECG استفاده شده در پشت ساعت به آن این امکان را می‌دهد که الگوی منحصربه فرد نبض مالک خودرا تشخیص دهد و درصورتی که شخصی بدون اجازه بخواهد از آن استفاده کند، خاموش خواهد شد.

Toshiba-Smartwatch-Prototip

این ساعت قابلیت اتصال به دستگاه‌های با سیستم اندروید و همچنین آیفون را دارد و شما را از تماس‌های ورودی، ایمیل‌ها و رویدادهای زمان‌بندی شده برروی تقویم آگاه می‌سازد. ضمن اینکه می‌توانید از صفحه نمایش آن برای مسیریابی استفاده کنید یا از آخرین اخبار و اطلاعات مرتبط با وضعیت آب‌وهوا باخبر شوید.

[nggallery id=27]

صفحه نمایش OLED با رزولوشن بالای این ساعت سنسوری دارد که میزان نور صفحه نمایش و زاویه دید را بهینه‌سازی می‌کند تا در همه حال بتوانید آنچه بر روی صفحه نمایش درجریان است را مشاهده کنید.

البته این ساعت همچنان در مرحله طراحی قرارد دارد اما دورنمایی از آنچه درآینده بر روی مچ دستانمان خواهیم دید را به ما نشان می‌دهد. شرکتهای سازنده ساعت‌های هوشمند نظیر I’m watch و Pebble  نیزدرنمایشگاه CES حضور داشتند.

Source: Mashable

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.